Forarget og ked... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Helloo

Blev sygemeldt d.23/3 da jeg var i uge 4. Tabte desværre d. 19/4 på sygehuset, og jeg var sygemeldt yderligere 2 uger grundet  smerter.. Nu søger mit arbejde refusion, og kommunen kontakede min læge. Min læge skrev til dem at hun intet kendte til at hun havde fuldtidssygemeldt mig, eller jeg havde haft en spontan abort. WHAT THE FUCK?!?!?

Så nu må kommunen kontakte sygehuset for at få det bekræftet det den vej. Var jo konstant på sygehus, og ved læge grundet stærke smerter, og blødninger.. Abortede endda på sygehuset ligefør scanningen. Og damen der scannede tog ja undskyld "rester" ud af mig... 

Jeg er så ked af det ligenu... Det ikke første gang min læge svigter mig... Overvejer virkelig at skifte...

Og nu har jeg lige været til fysse, og har jeg skæv ryfsøjle, og en skæv bækken. Og har meldt mig syg på arbejdet. Kommunen kræver nu en lægeerklæring af mig, men har bare ikke lyst til at tage op til min læge.. Hvad gør jeg ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Pige2009

Jeg ville nok skifte læge uden at tøve... Er dog lidt forvirret  Er d gravid igen? Eller hvordan?

Anmeld

9. august 2012

Jupiter

Har du været ved din egen læge som har sagt at du skal sygemelde dig, eller er det en læge på sygehuset det har sagt det?

Din egen læge får ikke automatisk journal-udskrift eller besked fra sygehuset, med mindre han/hun skal følge op på noget eller du har bedt om det.

Det er lige så normalt at kommunen indhenter jounaler fra sygehuset, som fra din egen læge, så kommunen skal jo have at vide at det er sygehuset de skal kontakte.

At din læge har behandliet dig for stærke smerter, gør jo heller ikke at han/hun burde vide at du efterfølgende kom på sygehus og aborterede, og det betyder heller ikke at han/hun har fuldtidssygemeldt dig.

Nu kender jeg jo ikke hele historien, eller fortiden, men jeg tænker at du måske ikke bør spilde energi på at være så sur på din læge, men blot acceptere at kommunal sagsbehandling kan være en smule kompliceret og uoverskuelig - især som borger

Anmeld

9. august 2012

Helloo

Baagøe skriver:

Jeg ville nok skifte læge uden at tøve... Er dog lidt forvirret  Er d gravid igen? Eller hvordan?

Ja jeg er gravid igen.

Min læge sygemeldte mig inden jeg tabte sidst. Og jeg godt jeg har tabt..

Er bare så irreteret..

Anmeld

14. august 2012

Pige2009

Louise17 skriver:

Ja jeg er gravid igen.

Min læge sygemeldte mig inden jeg tabte sidst. Og jeg godt jeg har tabt..

Er bare så irreteret..

Håber du får skiftet, når lægen er så inkompetent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.