Psykolog for første gang :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. august 2012

mpr

Kæft jeg er nervøs mildest talt... Har ingen ide om hvordan det kommer til at foregå og er bare nervøs for om jeg overhovedet får noget ud af det... Ved ikke om det er mig der skal starte eller om hun starter ih ha altså :/ føler mig så skidt tilpas, føler virkelig at jeg er hjælpeløs siden jeg skal have folk til at hjælpe mig med at få styr på mit liv og mine tanker ordentligt igen

Ved ikke hvad jeg ville medd det her skulle bare lige have det ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

UnderCover37

Ift til om du eller hun starter så kan du helt sikkert regne med at hun starter/sætter dig igang med at fortælle.

Hun er den proffessionelle der skal guide dig.

Om du får noget ud af det afhænger af mange faktorer bla om der er "kemi" til at tale ordentligt og om I får fat i sagens kerne.

Forstår til fulde din følelse af hjælpeløshed men prøv om du kan vende det til at se det som en styrke at du kan se at du har brug for hjælp og tager i mod den 

Anmeld

9. august 2012

Barejegsnartergravid

Hej Hej jeg har gået til psykolog på grund sorg. Hun lagde ud første gang med at fortælle om det teoretiske bag sorg og hvorfor jeg havde det som jeg havde det. Det var så godt og hun ramte plet med mig. Så min erfaring er hun den første gang er mere på banen og sp bliver det dig men hun stiller sp og har emner så det er ikke sådan noget akavet

Anmeld

9. august 2012

mpr

Samtalen gik okay men har været i dårligt humør lige siden og været på nippet til at græde et par gange har dog holdt mig sammen for at min bonusdatter ikke skulle se på det.. Men kan det virkelig passe at bare fordi der bliver rippet op i gamle ting at man skal være mere ked af det efter end man var imens det hele stod på? :/

Anmeld

9. august 2012

th

Chel1992 skriver:

Samtalen gik okay men har været i dårligt humør lige siden og været på nippet til at græde et par gange har dog holdt mig sammen for at min bonusdatter ikke skulle se på det.. Men kan det virkelig passe at bare fordi der bliver rippet op i gamle ting at man skal være mere ked af det efter end man var imens det hele stod på? :/

det er vigtigt at hvis du følger du skal græde, at du så også gør det på et tidspunkt, for ellers hjælper det ikke. det er jo fordi du ikke har det godt at du tager afsted og snakket med en, så skal man også af med det man har brug for så det ikke hober sig op.. .

til dig. håber du får styr på alt

Anmeld

9. august 2012

mpr

th skriver:

det er vigtigt at hvis du følger du skal græde, at du så også gør det på et tidspunkt, for ellers hjælper det ikke. det er jo fordi du ikke har det godt at du tager afsted og snakket med en, så skal man også af med det man har brug for så det ikke hober sig op.. .

til dig. håber du får styr på alt

Jeg har bare svært ved at græde foran nogen jeg ikke kender og i det hele taget overfor folk... Og efter jeg kom hjem kunne jeg ikke gå for mig selv da vi kun har 2 rum altså køkken og soveværelse at være i lige nu og kærestens pige ville mig rigtig gerne i dag så har holdt masken oppe i over 3 timer nu og nu kan jeg slet ikke få gang i det selvom jeg har behov for det :/

Anmeld

9. august 2012

wamse

Chel1992 skriver:

Jeg har bare svært ved at græde foran nogen jeg ikke kender og i det hele taget overfor folk... Og efter jeg kom hjem kunne jeg ikke gå for mig selv da vi kun har 2 rum altså køkken og soveværelse at være i lige nu og kærestens pige ville mig rigtig gerne i dag så har holdt masken oppe i over 3 timer nu og nu kan jeg slet ikke få gang i det selvom jeg har behov for det :/

Prøv at sætte dig ned med din kæreste, og fortæl ham, at du er ked, og fortæl, hvad det handler om, så er jeg næsten sikker på, at der kommer hul på bylden

Anmeld

10. august 2012

th

Chel1992 skriver:

hvordan går det med dig i dag?

Anmeld

10. august 2012

mpr

th skriver:

hvordan går det med dig i dag?

Tak for at spørge Humøret er steget og jeg kan slappe af efter en nats søvn så jeg har det meget bedre i dag

Anmeld

10. august 2012

Bebsesmoar

Åben dit hjerte,åben dit sind!! Du fortjener at få det godt og det menneske skal hjælpe dig!! Godt at læse at du har det bedre i dag!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.