Ang det med og mødes:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

Smølf

Heidi-Godsk skriver:

Høje Taastrup... ved godt der er nogle kilometer..

Hej Heidi,

Så bor vi da tæt på hinanden... Vi bor i ishøj landsy... det er vel ca. 3 km fra høje taastrup...

Det ku være man også skulle lave et sjællænder møde -og jyder er naturligvis også velkomne.

KH Neta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Heidi.

Hej Heidi,

Så bor vi da tæt på hinanden... Vi bor i ishøj landsy... det er vel ca. 3 km fra høje taastrup...

Det ku være man også skulle lave et sjællænder møde -og jyder er naturligvis også velkomne.

KH Neta

Ej hvor sjovt.. Så bor vi godt nok tæt, for jeg bor tæt på Ishøj stationsvej...

Jeg har faktisk arbejdet ret meget i landsbyen da jeg var maler

Ja det kunne være rigtig sjovt med et sjællandermøde... Men hvor mange er vi??? Og JA, vi vil gerne have jer jyder med

Kh Heidi

Anmeld

14. maj 2009

Smølf

Heidi-Godsk skriver:

Ej hvor sjovt.. Så bor vi godt nok tæt, for jeg bor tæt på Ishøj stationsvej...

Jeg har faktisk arbejdet ret meget i landsbyen da jeg var maler

Ja det kunne være rigtig sjovt med et sjællandermøde... Men hvor mange er vi??? Og JA, vi vil gerne have jer jyder med

Kh Heidi

Hej Heidi,

Nu bliver det spooky... Så bor vi jo ret tæt på hinanden... Men jeg synes ikke jeg har set nogle huse, der ligger ud til Stationsvejen? Vi bor i det eneste nybyggeri i landsbyen -faktisk lige ud til stationsvejen...

LOL... Vi har sikkert set hinanden i City 2 og bilka.

Ved ikke hvor mange sjællendere vi er... Men mon ikke vi er en 3-4 stykker? Vi må også lige have dokD ud af busken!

KH Neta

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Netapige skriver:

Hej Heidi,

Nu bliver det spooky... Så bor vi jo ret tæt på hinanden... Men jeg synes ikke jeg har set nogle huse, der ligger ud til Stationsvejen? Vi bor i det eneste nybyggeri i landsbyen -faktisk lige ud til stationsvejen...

LOL... Vi har sikkert set hinanden i City 2 og bilka.

Ved ikke hvor mange sjællendere vi er... Men mon ikke vi er en 3-4 stykker? Vi må også lige have dokD ud af busken!

KH Neta

Det er måske heller ikke liiige ud til stationsvejen, men tæt på.
Når vi står på vores p-plads kan vi se bagsiden af city2 skiltet..
Og det er meget sjovt, fordi jeg er sikker på at jeg for længe siden har set jer i Bilka i Ishøj, så rulletrappen, ned til p-kælderen. Jeg anede ikke du boede så tøt på, og slet ikke fordi der i dín profil står Valby?

Anmeld

14. maj 2009

Smølf

Heidi-Godsk skriver:

Det er måske heller ikke liiige ud til stationsvejen, men tæt på.
Når vi står på vores p-plads kan vi se bagsiden af city2 skiltet..
Og det er meget sjovt, fordi jeg er sikker på at jeg for længe siden har set jer i Bilka i Ishøj, så rulletrappen, ned til p-kælderen. Jeg anede ikke du boede så tøt på, og slet ikke fordi der i dín profil står Valby?

Hehe... Nu får vi vist skrevet i 2 tråde... Lad os holde os til den her...

Vi boede i Valby før, men flyttede herud i Januar måned... Så har jeg vist bare ikke fået det rettet. Men hold da op, hvor er vi glade for at bo i Landsbyen... Synes her er super dejligt....

Det kan meget vel passe, at vi har rendt forbi hinanden nede ved p-kælderen i bilka... 1 gang om ugen handler vi stort ind (det er dog sjældent fornøjeligt, når man har en lille knægt med)

Nu ville det jo næsten være pinligt, hvis vi ikke får arrangeret et møde, så skal vi ikke arbejde på det?

KH Neta

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Netapige skriver:

Hehe... Nu får vi vist skrevet i 2 tråde... Lad os holde os til den her...

Vi boede i Valby før, men flyttede herud i Januar måned... Så har jeg vist bare ikke fået det rettet. Men hold da op, hvor er vi glade for at bo i Landsbyen... Synes her er super dejligt....

Det kan meget vel passe, at vi har rendt forbi hinanden nede ved p-kælderen i bilka... 1 gang om ugen handler vi stort ind (det er dog sjældent fornøjeligt, når man har en lille knægt med)

Nu ville det jo næsten være pinligt, hvis vi ikke får arrangeret et møde, så skal vi ikke arbejde på det?

KH Neta

Jeg kunne SÅ godt tænke mig at bo der.. Men vi kan ikke komme af med den her lejlighed.. desværre

Jo lad os finde ud af noget.. Der er jo også Dortew og HeidiBakke.. Men der må da være flere..

Det kunne være rigtig sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.