er så forvirret nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Anonym trådstarter

Har været til scanning idag pga at jeg har smerter når jeg går sådan lidt ligesom sidestik men det går ikke væk når jeg så stopper op og slapper af nogle gange går det først være 1-2 timer efter. Maven bliver også helt hård når det er. Har prøvet det før i mine andre gravidieter men aldrig så tidligt. Nogen der har oplevet det ???

Men tilbage til scanningen : jeg havde sidste mens første dag den 1 juni 2012 og vil derfor være 9+6 idag , ikke sandt ? Og terminsdag den 7/3-2013 . Men scaningen siger kun at jeg er 8+6 og det forstår jeg simpelthen ikke for ved med sikkerhed at det var den 1 juni. Så nu er jeg bare så bekrymeret over at der er noget galt med baby . Skal til scanning igen på torsdag , så der håber jeg at man kan se at den er vokset siden idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen

Anmeld

9. august 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Slet ingen

Kan det ske at din ægløsning ligger sent i cyklus?? Og det så kan forklare den uges forskel?? Håber du får at vide at baby er sund og rask til næste scanning

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Kan det ske at din ægløsning ligger sent i cyklus?? Og det så kan forklare den uges forskel?? Håber du får at vide at baby er sund og rask til næste scanning

Mange tak , ja man kan håbe at det er det

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Mange tak , ja man kan håbe at det er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.