Nu vil jeg snart have positivt nyt tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Momster89

Var i mandags til tjek pga for tidlig føsel sidst, og de kunne fortælle at lille pigen er for lille så nu skal jeg til vægt scanning d. 28 og jeg har ingen anelse om hvad dette kan betyde for mit lille prinsesse hvis hun ikke er vokset nok til næste gang.

I dag var jeg så til 2. lægebesøg og jeg har alt for lav blodprocent, og derfor skal jeg have ekstra jern, plus til en opfølgende lægeundersøgelse i næste uge.

Og jeg har igen igen hvide blodlegmer i urien, uden at de ved hvorfor

Øv for synes jeg bare der er mange ting som ikke er som de skal være, og jeg ved slet ikke hvilket ben jeg skal stå på

i det mindste har jeg en livlig pige i maven, som prøver at muntre mig op med sine spark

Er der nogen der har været igennem noget lignende der kan fortælle mig hvad det er der sker for min krop, og hvad jeg kan forvente hvis ingen er tingene bliver bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Miss-86

Solveig89 skriver:

Var i mandags til tjek pga for tidlig føsel sidst, og de kunne fortælle at lille pigen er for lille så nu skal jeg til vægt scanning d. 28 og jeg har ingen anelse om hvad dette kan betyde for mit lille prinsesse hvis hun ikke er vokset nok til næste gang.

I dag var jeg så til 2. lægebesøg og jeg har alt for lav blodprocent, og derfor skal jeg have ekstra jern, plus til en opfølgende lægeundersøgelse i næste uge.

Og jeg har igen igen hvide blodlegmer i urien, uden at de ved hvorfor

Øv for synes jeg bare der er mange ting som ikke er som de skal være, og jeg ved slet ikke hvilket ben jeg skal stå på

i det mindste har jeg en livlig pige i maven, som prøver at muntre mig op med sine spark

Er der nogen der har været igennem noget lignende der kan fortælle mig hvad det er der sker for min krop, og hvad jeg kan forvente hvis ingen er tingene bliver bedre?

Det eneste jeg kan er at  fingre for dig/jer

Håber det bedste..

Anmeld

9. august 2012

LineSchack

vil lige give dig en krammer min lille pige var også alt for lille indtil uge 32. hvor de faktisk ogdå regnede med en fødsel i uge 34. alt var galt, for lidt fostervand, for lille mave, blødninger, moderkagen osv men det vendte og selvom de forventede en lille en kom hun ud og vejede 3570 og er nu en skøn tyk trunte på 7000  4,5 måned gammel. hold humøret oppe selvom jeg ved det svært og nyd hendes små spark inde i maveb. hvis hun er meget livlig har hun det godt og trives. det var min besked fra lægerne. ønsjer dig held og lykkr d skal nok få en skøn pige

Anmeld

9. august 2012

LouiseRH

Isabella var også alt for lille
Det var fordi min moderkage ikke gav næring nok.

Fik lungemodner i uge 27 og hun er født 36+2 med en vægt på 1990 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.