Kunne I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Nadia&Daniel

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Karo

Nadia&Daniel skriver:

Jeg/vi ville ikke kunne gør dette..

http://go.tv2.dk/articledag/id-52698549:mette-og-jan-lever-sammen--hver-for-sig.html

Personligt kunne jeg det ikke.

Men jeg syndes da det er en god ide, hvis det er den måde hvorpå man kan holde forholdtet kørende

Anmeld

9. august 2012

Stéphanie

Nadia&Daniel skriver:

http://go.tv2.dk/articledag/id-52698549:mette-og-jan-lever-sammen--hver-for-sig.html

Ja det kunne JEG sagtens, men det er ikke noget manden min vil være med til. Jeg nyder at bo sammen med ham, men ærligt, så har jeg aldrig boet for mig selv, og føler faktisk jeg er gået glip af noget, men det er så også den eneste grund til at jeg gerne vil

Anmeld

9. august 2012

jydeinden

Nadia&Daniel skriver:

som jeg også svarede i deres spørgeskema på facebook, så nej det kunne jeg ikke. kan ikke se hvorfor jeg skulle. for mig er dét absolut noget man gør som absolut desperarte måde til at (måske) redde ens forhold. og er man så langt ude, så ville jeg ærligt hellere være single.

Anmeld

9. august 2012

modesty

Ja, det kunne jeg nok godt. Ser ikke nogen grund til at gøre det i min nuværende relation som den er nu. Og nu hvor vi har fået barn ville jeg ikke gøre det hvis jeg mente at det ville kunne skade ham.

Men jeg elsker at bo alene, elsker at have frihed til at gøre hvad jeg vil. 

Anmeld

9. august 2012

Loa

Ikke nu der er børn i billedet....

Men kunne da godt (i et andet liv måske, hehe) prøve at leve min drøm ud om at bo i udlandet og leve det "fede" liv, men samtidig havde min stabile klippe derhjemme.... Meeen det er nok bare en fantasi...

Tror sgu jeg i bund i grund foretrækker den traditionelle måde, med far, mor og barn under samme tag

Anmeld

9. august 2012

Dinna88

Nej. Bestemt ikke. Så hellere vinde i lotto og købe hus begge steder - sammen

Anmeld

9. august 2012

Rikkeas

Niks, det ville ikke være noget for mig..

Anmeld

9. august 2012

KarinaA

det ville ikke fungere herhjemme :/ 

shit det må være hårdt 

Anmeld

9. august 2012

tarkoflen

Jeg kunne ikke gøre det, men jeg har virkelig stor respekt for, at ingen af dem, vil hive deres børn op med rod og flytte, "bare" fordi de nu har fundet hinanden! På den måde de har valgt at leve på, har de også valgt at deres børn ikke skal være gidsler i forældrenes behov! Det ene hold børn skal ikke lige pludselig flytte langt væk fra den ene forældre, og det synes jeg godt nok er at gøre det bedste for sine børn i en træls situation, hvor mor og far ikke længere er sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.