Skal på date - med min mand :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Troldemommi

I morgen skal jeg på date sammen med Jeppe, vi skal sammen med min bedste veninde og hendes kæreste først ud og spise sammen og bagefter skal vi til koncert i Viborg.

Det er 3 gang vi skal ud selv, siden Johanne kom til verden og (håber ikke jeg lyder som en dårlig mor) jeg nyder det altså.

Det at være mor fylder næsten alt i mit liv pt og derfor har vi også engang imellem brug for at komme lidt ud og være mand og kone :-)

Ville bare lige fortælle om min glæde

Monica- mor men også hustru :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Krisuer

Monica P skriver:

I morgen skal jeg på date sammen med Jeppe, vi skal sammen med min bedste veninde og hendes kæreste først ud og spise sammen og bagefter skal vi til koncert i Viborg.

Det er 3 gang vi skal ud selv, siden Johanne kom til verden og (håber ikke jeg lyder som en dårlig mor) jeg nyder det altså.

Det at være mor fylder næsten alt i mit liv pt og derfor har vi også engang imellem brug for at komme lidt ud og være mand og kone :-)

Ville bare lige fortælle om min glæde

Monica- mor men også hustru :-)

Du lyder bestemt ikke som en dårlig mor  Man skal huske at pleje hinanden også, synes det er vigtigt engang imellem bare at være kærester 

Vi skal selv have vores søn passet næste weekend hvor vi skal til open air i Legoland, og jeg glæder mig da til at komme lidt væk 

Anmeld

9. august 2012

Frk.S

Nej, du lyder da bestemt ikke som en dårlig mor. Det er da også enormt vigtigt, at i kommer ud og plejer forholdet.... ud og "være kærester"

Vi skal også på date på mandag. Her har vi årsdag  - 13 år!! 
Så vi skal ud og spise og Freja skal passes for 3. gang (udover DP).

Jeg VED hun har det godt og hygger der hvor hun er, og vi kommer ud og får tanket lidt op på kæreste-kontoen. 
Så nu er jeg også nået dertil hvor jeg nyder at komme ud - MEN næsten ikke kan vente når vi når dertil at hun skal hentes igen.

Så NYD du bare jeres date - håber i får en dejlig aften.  

Anmeld

9. august 2012

Troldemommi

Krisuer skriver:

Du lyder bestemt ikke som en dårlig mor  Man skal huske at pleje hinanden også, synes det er vigtigt engang imellem bare at være kærester 

Vi skal selv have vores søn passet næste weekend hvor vi skal til open air i Legoland, og jeg glæder mig da til at komme lidt væk 

God tur til Legoland  :-)

Monica

Anmeld

9. august 2012

Troldemommi

Frk.S skriver:

Nej, du lyder da bestemt ikke som en dårlig mor. Det er da også enormt vigtigt, at i kommer ud og plejer forholdet.... ud og "være kærester"

Vi skal også på date på mandag. Her har vi årsdag  - 13 år!! 
Så vi skal ud og spise og Freja skal passes for 3. gang (udover DP).

Jeg VED hun har det godt og hygger der hvor hun er, og vi kommer ud og får tanket lidt op på kæreste-kontoen. 
Så nu er jeg også nået dertil hvor jeg nyder at komme ud - MEN næsten ikke kan vente når vi når dertil at hun skal hentes igen.

Så NYD du bare jeres date - håber i får en dejlig aften.  

Vi har også årsdag (7 år) og bryllupsdag (1 år) på mandag :-) Det er da lidt sjovt.

Monica

Anmeld

9. august 2012

Krisuer

Monica P skriver:

God tur til Legoland  :-)

Monica

Mange tak  Og god tur til jer i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.