min svigermor har været så sød at ville passe vores hund når jeg skal føde... og det skal foregå her hjemme, da vi har en lidt speciel hund...
vores hund har angst, og for piller for det, og på grund af de piller får hun nogle gange dårlig mave så hun får også speciel fodder... der bliver målt af hver dag...
det er første gang hun skal passes i længere tid... da vi normalt altid har hende med... og ikke har været på ferie imens vi har haft hende...
nå men til sagen!!! svigermor skal jo så passe og derfor give piller og mad... og derfor ville jeg skrive et brev til hende og hænge på køleren hvor der stod hvilke piller hvornår og med maden og det...
og så tænkte jeg at jeg også ville skrive at hun bare kunne tage mad og drikke fra skabe og køleren... da jeg ved hun ikke af sig selv bare roder i ting eller gør noget... da hun ikke vil krænke vores privat liv...
og så tænker jeg... kan man tillade sig at skrive at hun gerne må "lige hvad hun vil" altså støvsuge eller spille computer eller se film eller rydde op... for jeg ved at ellers vil hun bare sede og kigge tv hele dagen og kede sig med det... og det er jo synd... og samtidig ved jeg jo ik hvordan her ser ud når jeg går i fødsle... lige nu er der fx. en opvasker der skal tømmes og noget der skal fyldes i....
men kan man skrive sådan noget uden det lydder som om vi kræver at komme hjem til et kleenet hjem?? for det er jo ik sådan det skal forstås... ved min svigermor godt kan li at ordne ting... men vil ik gøre det uden at få lov...
Anmeld