kekp skriver:
Puha hvor kunne jeg godt snart bruge noget sammenhængende søvn.
Min søn kom på eget værelse for 5 uger siden. De første 3 uger gik super godt, jeg var kun inde ved ham et par gange i løbet af natten og det virkede til at han sov meget bedre derinde.
Men de sidste 2 uger har været et maridt om natten. Jeg er inde ved ham mindst en gang i timen fordi han pylrer. Han græder ikke men brokker sig og småklynker.
Har på fornemmelsen at det er fordi han bokser rundt og ikke kan finde den rigtige sovestilling. Han vil helst sove på siden, men han mestrer stadig kun at komme om på venstre side, højre side når han kun halvvejs om på.
Så vidt jeg kan se og mærke er der ingen tænder på vej, så det kan ikke være det der driller.
Ørelægen har vi været ved og det var heller ikke det.
Øv hvor jeg synes at det er hårdt ikke engang at sove en time sammenlagt om natten
Er der nogen der har prøvet det samme ved 6 måneders alderen?
Evt nogle gode råd? Har overvejet om han skal ind til os og sove igen, så skal jeg da i det mindste ikke ud ad sengen.
Uanset hvad, så går det over igen! 
Men jeg tænker lidt på, hvordan temperaturen er i rummet? Er det for varmt måske? Hvor meget tøj har han på?
Hvis han er sensitiv (som mine børn) vil han også have svært ved at sove, selvom der blot er en smule tis i bleen, - måske han skal en størrelse op i ble?
Hvad med sengen - er den tryg med sengerand eller evt en lille fast pude/pølle, han kan putte sig op ad/finde tryghed i?
Hvad med lys? Har han mørke til at producere melatonin?
Kan han være sulten? Får han mos/grød inden sengetid?
Kan han være små-tørstig evt- pga. varmen?
Sandsynligt er det dog, at han blot er et lille pyller, der udvikler sig, og som om lidt sover fint igen