strammes op?... hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

starsofheaven

hej tøser

Er der nogle af jer der har nogle gode fif til hvordan man får strammet sin mave op igen efter en fødsel? jeg ligner simpelthen en der er i 6 mdr og er virkelig ked af hvordan min mave ser ud... isør når man heletiden blir spurgt om jg venter mig igen.. det jo ik fedt

Eller kender i noget, altså noget man kan gå til osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Miamaja

altsaa nu har jeg ikke fodt.. endnu da. hehe

meeen jeg tog 5 kg paa alligevel da vi fik lille manden og jeg tager ellers aldrig paa meget maerkeligt!! men det hele sad paa min mave saa jeg lavde lidt 'research' og eksperterne siger : mave ovelser virker ikke men noget af det bedste for en flad mave er lange gaature

hver dag en halv time er hvad de anbefaler og saa ellers spise sundt og varieret.

det tog mig omkring 5 mdr at blive af med min mave delle

Anmeld

13. maj 2009

Christinahr

Miamaja skriver:

altsaa nu har jeg ikke fodt.. endnu da. hehe

meeen jeg tog 5 kg paa alligevel da vi fik lille manden og jeg tager ellers aldrig paa meget maerkeligt!! men det hele sad paa min mave saa jeg lavde lidt 'research' og eksperterne siger : mave ovelser virker ikke men noget af det bedste for en flad mave er lange gaature

hver dag en halv time er hvad de anbefaler og saa ellers spise sundt og varieret.

det tog mig omkring 5 mdr at blive af med min mave delle

Jubel smiley mangler... jeg har også fået ødelagt min amve og jeg går og går og går, så der er håb for jeg da helt ubevidst forsøger st få mavne

Anmeld

13. maj 2009

Honningblomst

Svømning, svømning og atter svømning...det giver altså bare den smukkeste muskuløse krop.
Men hvis maven er ødelagt, så er det jo ikke mulgt at stramme den op og så må du under kniven.
Held og lykke..
Knus

Anmeld

13. maj 2009

starsofheaven

Vil ik sige min mave er ødelagt sådan.. har ingen strækmærker, har også forstørret lever og derfor er min mave selvfølgelig også hævet og desuden for megt luft som jeg ik kan kmme af med desværre...

Anmeld

13. maj 2009

Karina1694

Hej

Motion Motion og atter motion...man bliver helt træt af det...smiler...men jo der er nok ingen vej uden om. Gå ture og svømning er godt, men du skal helt klart også ha gang i dine mave muskler, men man kan jo desværre ikke punkt forbrænde, men du kan ved mave muskel træning iøvrigt også komme rigtigt langt, og kommer heller ikke helt uden om dem. Hvis du går ind på go.tv2.dk kan du se nogle mave muskler som er helt fantastiske, de kræver lidt koncentration og lidt tålmodighed i starten da  man lige skal lære dem. Da jeg blev uddannet instruktør var det de samme vi lærte og vil sige det tog lidt tid inden øvelserne sad...men de ER rigtig gode....og de giver rigtig godt resultat med tid og koncentration....derinde er der også en beskrivelse...men du skal på hesten hver anden dag og så skal du lave dem med alvor så du er rigtig træt og så skal dine muskler have en dag til at komme sig i igen

Jeg venter mit andet barn....så jeg kender udmærket til en lidt kedelig mave lige bagefter....smiler

Pøj Pøj med det hel

Hilsen Karina

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

hej tøser

Er der nogle af jer der har nogle gode fif til hvordan man får strammet sin mave op igen efter en fødsel? jeg ligner simpelthen en der er i 6 mdr og er virkelig ked af hvordan min mave ser ud... isør når man heletiden blir spurgt om jg venter mig igen.. det jo ik fedt

Eller kender i noget, altså noget man kan gå til osv?

Åhh jeg har præcis samme problem   og jeg taber mig ellers bare mega meget men maven forsvinder ikk jeg taber mig på røv lår og hoved. tog 6 kg på tabt 15 men min mave vil bare ikke væk hi hi.

Anmeld

14. maj 2009

Honningblomst

starsofheaven skriver:

Vil ik sige min mave er ødelagt sådan.. har ingen strækmærker, har også forstørret lever og derfor er min mave selvfølgelig også hævet og desuden for megt luft som jeg ik kan kmme af med desværre...

Så skal du bare motionere-smiler- svømning, løb, cykling...motionscenter...der er masser af muligeheder jo-smiler.

Knus Eva..med flad mave, som dog er ødelagt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.