Hun brænder mig af flere gange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Sagen er at jeg fandt mig en rigtig god veninde hun var der altid og jeg stolede 100% på hende..
- Har så en tidligere bekendt som jeg ikke længere snakkede med grundet en lang historie, jeg besluttede mig så en dag at jeg ikke gider at gå og være uvenner med hende, så vi kan tale sammen nu i stedet for ikke at kunne hilse på hinanden. Vi har dog aldrig vært veninder kun vært på ture sammen osv.
Og det fortæller jeg så min såkaldte bedste veninde og nu snakker de så rigtig meget sammen og det er helt iorden med mig, jeg vil bare ikke snakke så meget med hende den anden, da hun er en der rigtig snager og går videre med sladder, men det er jo hende valg.. Min bedste veninde har så to gange på under en uge brændt mig af hvor vi havde en aftale måske dagen efter, så skriver hun pludselig hun ikke fordi hun skal det og det med hende den anden!! Og jeg VED at hende min "bekendte" har sagt ting om mig til min veninde..

- Men jeg ved slet ikke hvordan jeg skal tackle det, hun brænder mig af gang på gang og sviger, trods jeg har stået der hvergang hun har haft brug for hjælp..

Ved virkelig ikke hvorfor jeg er så dum og bare siger nå okay.. ihh hvorfor finder jeg mig i at blive behandlet sådan???

Lad være med at kontakte hende igen, hvis hun vil dig noget skal hu n nok give lyd og så kunne du evt. give hende af samme slags tur, så hun kan føle hvordan det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Lad være med at kontakte hende igen, hvis hun vil dig noget skal hu n nok give lyd og så kunne du evt. give hende af samme slags tur, så hun kan føle hvordan det er.

Jeg aftalte tirsdag at vi skulle ses idag ellers havde vi ikke ses i denne uge, så skriver hun til mig onsdag aften, at hun lige skal med hende den anden til aalborg og hun regner med vi kan være sammen over middag så, det skriver jeg så okay til, trods hun faktisk havde en aftale med mig først, jeg hørte INTET fra hende idag! Så dårlig stil...

- Jeg føler virkelig det er mig der gør alt galt og har dummet mig i det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.