Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
30+0 idag!!!!!! skønt er bare glad smiler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt TILLYKKE!!
Jeg havde dog 2 milepæle inden fødslen 35+0 og så 37+0 Jeg er 35+0 idag! Det er SÅ skønt! 5 uger igen ♥
Camillos skriver: 30+0 idag!!!!!! skønt er bare glad smiler
nielsen80 skriver: Dejligt søde! Det er så fedt at passere de der milepæle, det går mere og mere op for en, det er virkeligt, og det er nu man skal være mor
Dejligt søde! Det er så fedt at passere de der milepæle, det går mere og mere op for en, det er virkeligt, og det er nu man skal være mor
Det er bare det BEDSTE i verden at være mor ♥
MorDk skriver: Hvor dejligt TILLYKKE!! Jeg havde dog 2 milepæle inden fødslen 35+0 og så 37+0 Jeg er 35+0 idag! Det er SÅ skønt! 5 uger igen ♥
enig for 35+0 er baby så udvokset at de ik vil stoppe en evt fødsel og 37+0 fuldboren... dem havde jeg også med
Kay skriver: enig for 35+0 er baby så udvokset at de ik vil stoppe en evt fødsel og 37+0 fuldboren... dem havde jeg også med
MorDk skriver: Det er bare det BEDSTE i verden at være mor ♥
Dem har jeg også med Synes også det er rart at der bliver lidt kortere imellem milepælene her hen mod enden, for tiden føles lang nok i forvejen
christina92 skriver: Dem har jeg også med Synes også det er rart at der bliver lidt kortere imellem milepælene her hen mod enden, for tiden føles lang nok i forvejen
jeps... jeg mangler dog en milepæl her i slutningen...
jo dem er der zelvfølgelig også. men det her har været den vigtigste for mig da hun højst sandsynligt overlever hvis jeg føder nu det er så stort. men satser da på at gå tiden ud det er mere med mine tidligere tab at uge 30 har været den vigtigste milepæl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128