jubii sidste milepæl før fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Camillos

30+0 idag!!!!!! skønt er bare glad smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

MorDk

Hvor dejligt  TILLYKKE!!

Jeg havde dog 2 milepæle inden fødslen 35+0 og så 37+0  Jeg er 35+0 idag! Det er SÅ skønt! 5 uger igen ♥

Anmeld

9. august 2012

nielsen80

Camillos skriver:

30+0 idag!!!!!! skønt er bare glad smiler

Dejligt søde! Det er så fedt at passere de der milepæle, det går mere og mere op for en, det er virkeligt, og det er nu man skal være mor

Anmeld

9. august 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Dejligt søde! Det er så fedt at passere de der milepæle, det går mere og mere op for en, det er virkeligt, og det er nu man skal være mor

Det er bare det BEDSTE i verden at være mor

Anmeld

9. august 2012

Kay

MorDk skriver:

Hvor dejligt  TILLYKKE!!

Jeg havde dog 2 milepæle inden fødslen 35+0 og så 37+0  Jeg er 35+0 idag! Det er SÅ skønt! 5 uger igen ♥

enig for 35+0 er baby så udvokset at de ik vil stoppe en evt fødsel og 37+0 fuldboren... dem havde jeg også med

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Kay skriver:

enig for 35+0 er baby så udvokset at de ik vil stoppe en evt fødsel og 37+0 fuldboren... dem havde jeg også med

Anmeld

9. august 2012

nielsen80

MorDk skriver:

Det er bare det BEDSTE i verden at være mor

Hihihi er også ved at være en anelse utålmodig for at få lov

Anmeld

9. august 2012

christina92

Kay skriver:

Dem har jeg også med  Synes også det er rart at der bliver lidt kortere imellem milepælene her hen mod enden, for tiden føles lang nok i forvejen

Anmeld

9. august 2012

Kay

christina92 skriver:

Dem har jeg også med  Synes også det er rart at der bliver lidt kortere imellem milepælene her hen mod enden, for tiden føles lang nok i forvejen

jeps... jeg mangler dog en milepæl her i slutningen...

Anmeld

9. august 2012

Camillos

Kay skriver:

jo dem er der zelvfølgelig også. men det her har været den vigtigste for mig da hun højst sandsynligt overlever hvis jeg føder nu det er så stort. men satser da på at gå tiden ud det er mere med mine tidligere tab at uge 30 har været den vigtigste milepæl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.