Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

st

Jeg sidder lige og tænker på hvor længe siden det er, at jeg har set nyhederne i fjernsynet. Der kunne faktisk være startet en 3. verdenskrig uden jeg vidste det. Jeg får mig bare ikke sat ned for at følge med mere. Det har jeg ellers førhen nærmest været helt afhængig af.

Mærkeligt som tingene ændrer sig, men på den gode måde.

st, som siger godnat og tak for i dag piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Heidi B

Det kender jeg alt til.... Får set for lidt tv... Sætter jeg mig endelig er det for at se noget specifikt, eller at Jesper og jeg får sat en dvd på.
Nyhederne det er noget jeg læser om på internettet når jeg er på job.
Men det kommer tilbage, er der nogen der siger....

Heidi

Anmeld

13. maj 2009

Heidi.

Nej desværre... Vi ser FOR meget tv...Jeg elsker at være opdateret.. Men faktisk er vi begyndt at slukke for nyhederne når Frederikke er vågen.. Syntes de viser så mange grimme ting som er uegnede for børn..

Kh Heidi

Anmeld

13. maj 2009

Munder

Ja, det er jo den næste krølle, at ungerne fatter mere og mere, og at nyhederne lige pludselig kan skræmme dem.

Herhjemme ser vi heller ikke så meget fjernsyn, jeg ville ellers gerne have min daglige dosis nyheder.

Anmeld

13. maj 2009

3rollinger

Jeg ser dem lidt, da de foerst viser den klokken 21 og der plejer ungerne at ligge i deres seng, omend de ikke sover endnu. Det er faktisk et stort problem for tiden at jeg ikke kan faa dem til at falde i soevn. Jeg maa snart goere noget drastisk.

Men derfor er det nyheder med "moaaarr" afbrydelser.

Og ellers ser jeg lige et talkshow program efter nyhederne og maaske lige et afsnit af dagens serie. Det kan vaere CSI, House eller Sporløst forsvundet. Tit spiser vi jo foerst aftensmad klokken 21.30 - 22.00, saa det goer ogsaa at man ikke lige falder i soevn saa hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.