Nogle der vil sælge deres "spis dig i balance" bog ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Viventerjer

Hey alle.. Jeg er netop blevet færdig med at, læse "spis dig gravid" bogen og hold da helt ferie hvor var den inspirerede at læse! jeg er nu på udkig efter bogen "spis dig i balance" .. Er der evt. En der ude som vil sælge sin til mig ?  Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Miss-86

Viventerdig skriver:

Hey alle.. Jeg er netop blevet færdig med at, læse "spis dig gravid" bogen og hold da helt ferie hvor var den inspirerede at læse! jeg er nu på udkig efter bogen "spis dig i balance" .. Er der evt. En der ude som vil sælge sin til mig ?  Knus 

Det tror jeg gerne den er , men står der noget man ikke ved eller?

Man skal jo spise sundt, og ikke ryge, drikke alkohol, kaffe og sådan. Andet du lige kan komme med af fif ?

Anmeld

13. august 2012

Viventerjer

De har i begge bøger stor fokus på kost som påvirker dit insulin minimalt.. Jeg er uddannet inden for sundhedsområdet og jeg har lært en masse om kroppen, sukker, insulin og fertilitet som jeg ikke viste i forvejen .. De anbefaler på mange måder anderledes kost i forhold til fx. Sundhedsstyrelsens 8 kostråd.. Har bestilt bogen over nettet nu .. Og er super spændt på at, få nogle flere opskrifter og tips til at, spise ude osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.