Fuck - har bestilt tid til boudior billeder......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

Nogen der har prøvet den slags?

Li nu efter at have bekræftet aftalen med fotografen sidder jeg og tænker F U C K!

Skal ud og ha købt noget skønt at hae på - men tør jeg overhovedet?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Dinna88

JA, du tør sgu så! Spring ud i det! Jeg vil helt sikkert selv have taget nogle når pengene er til det. Og silhuetbilleder hvor jeg er nøgen Du kan da kun få fede billeder ud af det!

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

JA, du tør sgu så! Spring ud i det! Jeg vil helt sikkert selv have taget nogle når pengene er til det. Og silhuetbilleder hvor jeg er nøgen Du kan da kun få fede billeder ud af det!

Uh ha, det blir hvert fald meget grænseoverskridende - især nok fordi det er en mandelig fotograf

Men JA, nu skal jeg sgu, for tiden er bestilt...

Anmeld

8. august 2012

TeamRocket

Wuhuu! Hvor fedt- det ville jeg aaaaaldrig turde haha. Jeg er mere til amatør billeder med manden som fotograf

Anmeld

9. august 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Uh ha, det blir hvert fald meget grænseoverskridende - især nok fordi det er en mandelig fotograf

Men JA, nu skal jeg sgu, for tiden er bestilt...

Jeg er sikker på at du bliver hooked på det - og for satan, et boost af selvtillid man får

Jeg går selv meget op i fotografering, og har derigennem een bestemt ven der MEGET gerne vil fotografere mig - på alle mulige måder. Det er mega fedt at vide at man ser så godt ud, men jeg skal altså ikke stå nøgen overfor andre end proffessionelle

Anmeld

12. august 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Nogen der har prøvet den slags?

Li nu efter at have bekræftet aftalen med fotografen sidder jeg og tænker F U C K!

Skal ud og ha købt noget skønt at hae på - men tør jeg overhovedet?????

Jeg har prøvet det og det var slet ikke så slemt som jeg havde frygtet, hehe 

Det var ikke nøgenbilleder jeg fik taget, men bare flotte billeder i min brudecorsage, og jeg er super glad for at jeg gjorde det.

Hvilken fotograf har du valgt?

Anmeld

21. august 2012

chriwi

Flot du "tør"

Min mand er fotograf, og har haft et par "morgengave" billeder - han skriver altid at de er velkommen til at tage en veninden med, så er det knapt så skræmmende...

Har selv fået taget, men han er jo min mand, så det var ikke videre udfordrende for mig.

Din mand bliver super glad - det er jeg helt sikker på

Mvh Christina - mmwfoto.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.