Philips SCD505 - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. august 2012

smokin

Hej girls,

Jeg står og skal købe en babyalarm og så at denne vandt tænk bedst i test? Hvad er jeres erfaringer med denne model?

Kh

Zette

http://www.skiftselv.dk/babyudstyr/philips-scd505-00-dect-babyalarm/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Malli

Zette skriver:

Hej girls,

Jeg står og skal købe en babyalarm og så at denne vandt tænk bedst i test? Hvad er jeres erfaringer med denne model?

Kh

Zette

http://www.skiftselv.dk/babyudstyr/philips-scd505-00-dect-babyalarm/

Hejsa, jeg kender ikke lige den du linker til. men jeg sværger selv til philips avent alarmerne, og har denne model "Scd535" Jeg er SÅ glad for den, og har aldrig oplevet nogen problemer overhovedet med den.

Den viser også temperatur, luftfugtighedsprocent, der er talk-funktion så man kan tale til baby, den har 5 forskellige vuggeviser og så kan man indstille hvor sensitiv den skal være. Den er også lidt dyr, men aldrig om jeg ville købe en anden, hvis denne skulle stå af

Anmeld

8. august 2012

smokin

Malli skriver:

Hejsa, jeg kender ikke lige den du linker til. men jeg sværger selv til philips avent alarmerne, og har denne model "Scd535" Jeg er SÅ glad for den, og har aldrig oplevet nogen problemer overhovedet med den.

Den viser også temperatur, luftfugtighedsprocent, der er talk-funktion så man kan tale til baby, den har 5 forskellige vuggeviser og så kan man indstille hvor sensitiv den skal være. Den er også lidt dyr, men aldrig om jeg ville købe en anden, hvis denne skulle stå af

Hej, 

Tak for dit svar. Den ser umiddelbart stor ud den du henviser til. Hvor står den der står ved din baby? 

Anmeld

8. august 2012

Malli

Zette skriver:

Hej, 

Tak for dit svar. Den ser umiddelbart stor ud den du henviser til. Hvor står den der står ved din baby? 

Den står bare på en lille hylde ved hendes seng. bryder mig ikke helt om at den skal ligge og rode rundt nede ved hende i hendes seng

Anmeld

8. august 2012

Storgaard & Lillegaard

jeg har den og jeg har intet dårligt at sige om den. jeg er fuldt tilfreds med den

Anmeld

8. august 2012

smokin

Mbigfarm skriver:

jeg har den og jeg har intet dårligt at sige om den. jeg er fuldt tilfreds med den

Holder den godt på strømmen?

Anmeld

8. august 2012

Storgaard & Lillegaard

jeg synes den holder rigtig godt på strømmen.
men nu kan jeg jo kun sammenligne med en anden model fra philips som jeg lånte før jeg købte en, den holdte dårligt på strømmen.

den ene enhed kan oplades via ledning den anden skal der skiftes batterier i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.