Ikke lyst til mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. august 2012

DitteFisk

Jeg er i uge 8, og den sidste 1½ uges tid har jeg haft en skrøbelig mave. Jeg har kun kastet op 2 gange, og gør det ikke sådan, men det er som om jeg for kvalme-følelse af alt slags mad næsten! o_O Og hvad mere underligt er - jeg har ABSOLUT ikke lyst til chokolade... hvilket altid har været min svaghed x) - nu kan jeg ikke få det ned.. 

Har tabt 2 kg og vejede kun 52 kg fra start. 

Jeg går i køleskabet hele tiden, for at se om der nu skulle være noget jeg vil have lyst til - men nej det er ret pinagtigt (bare man havde det sådan når man ikke var gravid ).

Hvordan har i det med mad? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

livhemdrup

Har det på samme måde. Og ka slet ik tåle lugten af bacon eller friture

Anmeld

8. august 2012

DitteFisk

livhemdrup skriver:

Har det på samme måde. Og ka slet ik tåle lugten af bacon eller friture

Nej eller noget andet fedtet! Badr  

det er bare så mærkeligt.. plejer at elske mad! 

Anmeld

9. august 2012

livhemdrup

Gigl skriver:

Nej eller noget andet fedtet! Badr  

det er bare så mærkeligt.. plejer at elske mad! 

En gang iMellm er det meget belastende det er meget svært at smører ungernes madpakker når kroppen vender det hele på vrangen bare man åbner køleskabet. Men håber sådan det snart blir bedre. 

Anmeld

9. august 2012

Palaja

Jeg har det lige omvendt, syns jeg skal spise hele tiden. Kan ikke spise ret meget ad gangen, men bliver hurtig så sulten, at det føles som om jeg er lige ved at gå i brædderne  Men der er også nogle madvarer jeg er lige ved at brække mig over, bl.a. kaffe og icebergsalat (!)

Det kan vidst være meget forskelligt hvordan man har det. Men tror de fleste oplever at være følsom over for lugte.

Men det går da heldigvis over med kvalmen og madleden, det er mest de første måneder så vidt jeg husker...

Anmeld

10. august 2012

Sahara82

Sådan havde jeg det faktisk også omkring uge 8. Kunne slet ikke have noget. Men vil sige at det hurtigt er blevet bedre for mig. Er 10+3 idag. Men der er stadig noget jeg slet ikke kan få ned, som eks. tomatsovs eller jensens favorit sovs. Eller det er faktisk mest bare tanken om det der kan give mig lidt kvalme.

Men i øjeblikket er det alleværste lugten af slik, og særligt lugten af haribo slik. FØJ!

Men det meste er heldigvis ved at fortage sig hos mig, og i går bagte jeg gulerodsboller og pizzaboller og synes det var ret lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.