Skulle faktisk lige til at skrive det i et nyt indlæg. han startede langt om længe i arbejde i mandags. Han fik tilbudt en stiling i sit gamle firma i Århus, så nu kører han derover igen. Det er bare så fedt for ham. Han havde ellers travlt med diverse projekter rundt omkring, både herhjemme og hos bekendte, men han trængte bare sådan til at få sig nogle kollegaer igen. Han snakkede jo mig et øre af når jeg kom hjem fra arbejde.

Så det er dejligt for ham/os, at han nu igen er i beskæftigelse. Det er træls med transporten, for det betyder, at jeg nu igen er den eneste der kan hente og bringe Mads. Det elsker jeg, men det begrænser mig i at lave sene aftaler på jobbet. Men Jeppe og Mads har haft 5 fede måneder, hvor de har haft god tid om morgenen. det har de virkelig nydt.
I mandags da vi skulle ud af døren, stilte Mads sig med hænderne i siden og sagde, "Mor, vi har jo ikke set fjernsyn endnu." Noget ham og Jeppe hyggede sig med inden han skulle i dp om morgeen.
Så håber jeg bare, at de har arbejde nok til et stykke tid derovre. De er i gang med at udvide en af de Føtex butikker der er inde i midt-byen, så det er et større projekt, som vist strækker sig over nogle måneder.
st
Anmeld