Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh jeg glæder mig...
Mest fordi det hele jo er lidt underligt mht. hvor langt jeg er henne eller om der er mere end én derinde... Lægen syntes jo det føltes som om jeg var længere henne end hvad jeg sagde til ham at jeg var... Men tjaa, nu må vi se, det eneste jeg virkelig håber på er at baby er sund og rask og at han/hun vil give et lille vink til mor og far
Kryds for alt går godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Årh jeg glæder mig... Mest fordi det hele jo er lidt underligt mht. hvor langt jeg er henne eller om der er mere end én derinde... Lægen syntes jo det føltes som om jeg var længere henne end hvad jeg sagde til ham at jeg var... Men tjaa, nu må vi se, det eneste jeg virkelig håber på er at baby er sund og rask og at han/hun vil give et lille vink til mor og far Kryds for alt går godt
Du kan tro at jeg vil krydse for at i får en vidunderlig NF-scanning Det er jo stort med en scanning, så man kan se bebs
Babymor2010 skriver: Du kan tro at jeg vil krydse for at i får en vidunderlig NF-scanning Det er jo stort med en scanning, så man kan se bebs
Ååårh tusind tak!! Håber alt går superduper!
for en dejlig update.
Forresten så synes jeg du skulle opdatere din ticker så vi kan følge med i hvor langt du er henne..
Hvor spændende!
Krydser alt hvad krydses kan for at baby har det godt Glæder mig til at høre en Update efter scanningen
Det bliver spændende! Ser frem til en update!! Krydser fingre
Ih, jeg kan godt forstå i er spændte. held og lykke med i morgen, er sikker på der er en fin lille bebs inde i hulen.
Janni. skriver: for en dejlig update. Forresten så synes jeg du skulle opdatere din ticker så vi kan følge med i hvor langt du er henne..
Hihi det ville jeg gerne men har fået at vide at jeg kun må have to tickere i min underskrift så det har jeg slet ikke tænkt over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128