Advarsel: Homonindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Stumpen

Jeg er bare så irriteret, sur, frustreret, øv og jeg ved snart ikke hvad.. Det har bare ikke været min dag!

Karsten ringede jo til boligforeningen i dag og de kunne stadig ikke sige noget konkret og i et indlæg i går til st S gik det op for mig at bebs altså kan komme om 4½ uge, hvis den har tænkt sig at troppe op før tid og ubevidst har jeg nok gået med tankerne om at få flyttet og pakket ud inden den kommer og lave en hyggedag til Herning, hvor det praktiske til bebs skulle købes...

Oveni det så havde jeg jo besøg i dag og nu kommer svigerfar pluselig allerede efter pinse og brækker toilettet nedenunder op og derefter skal det renoveres.......Vi har selv tilbudt det, men det var mere det værelse karstens søster skulle bo på vi havde i tankerne de kunne renovere...
Ej altså kan sku ikke overskue at have dem rendende, men en ting er sikkert kl 19 skal der være ro, for der skal stumpen i seng!!

Han inspeksere huset på kryds og tværs...
Nej holder nu, mine homoner tager overhånd, det er sikkert bedre imorgen, men bare tanken om at de skal være her og komme med deres kommentarer osv..... Nej nej nej... Holder nu lover det...

Ved ikke hvad jeg vil med indlæget, bare bitche lidt..sorry..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Munder

Der skal være plads til at bitche!!!!

Jeg kan sagtens forstå, at det er en rigtig irriterende situation I står i, specielt med bebs på vej. Håber da det hele ser lidt lysere ud i morgen, og I snart hører positivt nyt omkring lejligheden

Anmeld

13. maj 2009

Heidi.

Det er OK at bitche.. Kan sgu godt forstå dig.. Alt det hurlumhej, og en lille ny på vej(rimede det??) Nå men i hvertfald så er det ok med frustrationer...

Vi kan ta det

Anmeld

13. maj 2009

Munder

Hej Stumpe

Har du det bedre efter en nats søvn?

Anmeld

13. maj 2009

Heidi B

Undskyld jeg har lige grint, for jeg læste overskriften som HOMOindlæg.... og det hang ikke sammen med teksten....
Er vidst lidt træt, men har også været oppe 4.30, for 3, dag i træk....

Knuz

Anmeld

13. maj 2009

st

Ha ha Heidi, jeg tænkte det samme i går da jeg læste det.

Men jeg kan sgu godt forstå dig Anja. Jeg håber virkelig at I snart kommer i den nye lejlighed, så I får noget fred og ro.

st

Anmeld

13. maj 2009

Stumpen

Iiihhh altså I skal da bare more jer over mine frustrationer!!

Jo, det hjælper næsten altid at få det på afstand med en god nats søvn.. Jeg må jo bare begynde at bruge mine albuer/spidse bemærkninger, hvis jeg synes de bliver for meget.. Er ellers ikke så god til det, men I ved jo hvordan jeg har det med dem, så måske var det på tide...

Homoindlæg a-men altså...tsk tsk....

Anmeld

13. maj 2009

Stumpen

Lille up-date:
Jeg har i dag haft så ondt i min ene balle -tror måske det er den der i-nerve der, som jeg ikke helt kan huske hvad hedder.. Men hvis det fortsætter, hvad jeg bestemt ikke håber på, da det er pænt belastende, så kommer der helt automatisk en grund til at de ikke kan begynde at renovere toilettet nedenunder, da jeg ikke kan/vil rende op af trapperne hver gang min blære mener den er fuld (og det er ikke få skulle jeg hilse og sige!!)

Anmeld

13. maj 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Lille up-date:
Jeg har i dag haft så ondt i min ene balle -tror måske det er den der i-nerve der, som jeg ikke helt kan huske hvad hedder.. Men hvis det fortsætter, hvad jeg bestemt ikke håber på, da det er pænt belastende, så kommer der helt automatisk en grund til at de ikke kan begynde at renovere toilettet nedenunder, da jeg ikke kan/vil rende op af trapperne hver gang min blære mener den er fuld (og det er ikke få skulle jeg hilse og sige!!)

Iscas,,, den led jeg med begge gange, det gør pisse ondt.. Men kan masseres væk...
Men det er så belastende.

Anmeld

13. maj 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Iscas,,, den led jeg med begge gange, det gør pisse ondt.. Men kan masseres væk...
Men det er så belastende.

Her til aften (efter at have gået på trapper) kommer smerten kun en gang imellem når jeg går.. Som et jag i den ene balle og pludselig kan jaget sætte sig fast som en smerte og jeg kan ikke gå/støtte på benet..

Lyder det som det du led af??

Kunne det ikke være en god undskkyldning??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.