Jeg er bare så irriteret, sur, frustreret, øv og jeg ved snart ikke hvad.. Det har bare ikke været min dag!
Karsten ringede jo til boligforeningen i dag og de kunne stadig ikke sige noget konkret og i et indlæg i går til st S gik det op for mig at bebs altså kan komme om 4½ uge, hvis den har tænkt sig at troppe op før tid og ubevidst har jeg nok gået med tankerne om at få flyttet og pakket ud inden den kommer og lave en hyggedag til Herning, hvor det praktiske til bebs skulle købes...
Oveni det så havde jeg jo besøg i dag og nu kommer svigerfar pluselig allerede efter pinse og brækker toilettet nedenunder op og derefter skal det renoveres.......Vi har selv tilbudt det, men det var mere det værelse karstens søster skulle bo på vi havde i tankerne de kunne renovere...
Ej altså kan sku ikke overskue at have dem rendende, men en ting er sikkert kl 19 skal der være ro, for der skal stumpen i seng!!
Han inspeksere huset på kryds og tværs...
Nej holder nu, mine homoner tager overhånd, det er sikkert bedre imorgen, men bare tanken om at de skal være her og komme med deres kommentarer osv..... Nej nej nej... Holder nu lover det...
Ved ikke hvad jeg vil med indlæget, bare bitche lidt..sorry..
Anmeld