Hej tøse.
Har brug for lidt klogskab fra jeres hoveder, så håber der er nogen der ved nogen, har prøvet noget eller bare generelt har gode råd.
Jeg er 32 fulde uger på lørdag.
Projektet er at jeg er begyndt at få lidt ondt ned på siderne af skamlæberne, altså hvis man følger lyskenen ned under ved inderlåret. Synes ikke der er noget bestemt system i hvornår det gør ondt, men vrider jeg på en bestemt måde gør det ondt. Jeg har gået og stået meget den sidste uge og er begyndt at løbe igen. Lyder det som begyndende bækkenløsning? eller kan det være lillepige som er ved at sætte sig fast? Jeg ved fra JM at hun står klar, men ikke har stillet sig "fast" endnu. 
Næste spørgsmål vil nogen nok ryste på hovedet af.. men hvis det nu er begyndende bækkenløsning er der så mon mulighed for at jeg fortsat kan løbe? Har ikke været ude for at det gør ondt når jeg løber, i så fald stopper jeg selvf. Men hvis jeg bare hviler resten af tiden, og tænker over det sådan generelt kan jeg så stadig løbe?
Jeg ønsker selvf ikke at gøre det værre men hold op et selvtillids boost og energi boost jeg får af det, og det er bare dejligt med noget at lave i løbet af ugen..
kom frit frem med jeres tanker?
Anmeld