Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sundhedstyrrelsen siger, skråstol fra 2 mdr i ca. 15 min ad gangen og en od bæresele fra de er et par uger
Mumto3 skriver: En slynge kan du bruge fra fødslen, og lige så lang tid af gangen du vil. Baby Bjørn må de kun sidde i 15 min. af gangen, da det belaster deres ryg.
En slynge kan du bruge fra fødslen, og lige så lang tid af gangen du vil. Baby Bjørn må de kun sidde i 15 min. af gangen, da det belaster deres ryg.
Mor til Liva skriver: Ja er godt klar over at det kun er ca 15 min. Men mere hvornår fra de må sidde i den? Sander er 4 uger på lørdag og vejer ca 3700 gram
Ja er godt klar over at det kun er ca 15 min. Men mere hvornår fra de må sidde i den? Sander er 4 uger på lørdag og vejer ca 3700 gram
sundhedsstyrrelsen siger et par uger og mener babybjørn siger fra 3 kg, så jeg ville ikkke betænke at bruge den så småt allerede!
Annana89 skriver: sundhedsstyrrelsen siger et par uger og mener babybjørn siger fra 3 kg, så jeg ville ikkke betænke at bruge den så småt allerede!
Mor til Liva skriver: Nej vel - SP kommer på onsdag og der regner jeg stærkt med at han vejer ca 4 kg.Tror jeg vil prøve.. Har også en slynge, men kan sgi ikk hitte ud af at binde den... Haha
Nej vel - SP kommer på onsdag og der regner jeg stærkt med at han vejer ca 4 kg.Tror jeg vil prøve.. Har også en slynge, men kan sgi ikk hitte ud af at binde den... Haha
nej sålænge han ikke hængerder flere timer hele dagen! men det er du jo godt klar over. så bare begynd så småt nu! hvis han føler sig utilpads i den er jeg sikker på han nok skal sige til selv! Babyer harsprog, det har jeg da funde ud af efter alt det med hectors mave!
Mor til Liva skriver:Nej vel - SP kommer på onsdag og der regner jeg stærkt med at han vejer ca 4 kg.Tror jeg vil prøve.. Har også en slynge, men kan sgi ikk hitte ud af at binde den... Haha
Annana89 skriver: nej sålænge han ikke hængerder flere timer hele dagen! men det er du jo godt klar over. så bare begynd så småt nu! hvis han føler sig utilpads i den er jeg sikker på han nok skal sige til selv! Babyer harsprog, det har jeg da funde ud af efter alt det med hectors mave!
Mumto3 skriver: Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig igang med din slynge! Jeg er slyngevejleder pg tager bl.a. ud i mødregrupper og vejleder også over mail og telefon. ( - og det er helt gratis! Jeg tager ikke noget for det). Så send endelig en pb hvis du er interesseret.
Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig igang med din slynge! Jeg er slyngevejleder pg tager bl.a. ud i mødregrupper og vejleder også over mail og telefon. ( - og det er helt gratis! Jeg tager ikke noget for det). Så send endelig en pb hvis du er interesseret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128