Hvornår må baby sidde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Mor til L&S

I en skråstol, som kan ligges godt ned?

Og være i en baby Bjørn Bæresele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Annana89

sundhedstyrrelsen siger, skråstol fra 2 mdr i ca. 15 min ad gangen og en od bæresele fra de er et par uger

Anmeld

8. august 2012

Mumto3

En slynge kan du bruge fra fødslen, og lige så lang tid af gangen du vil. Baby Bjørn må de kun sidde i 15 min. af gangen, da det belaster deres ryg.

Anmeld

8. august 2012

Mor til L&S

Mumto3 skriver:

En slynge kan du bruge fra fødslen, og lige så lang tid af gangen du vil. Baby Bjørn må de kun sidde i 15 min. af gangen, da det belaster deres ryg.

Ja er godt klar over at det kun er ca 15 min. Men mere hvornår fra de må sidde i den? Sander er 4 uger på lørdag og vejer ca 3700 gram

Anmeld

8. august 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Ja er godt klar over at det kun er ca 15 min. Men mere hvornår fra de må sidde i den? Sander er 4 uger på lørdag og vejer ca 3700 gram

sundhedsstyrrelsen siger et par uger og mener babybjørn siger fra 3 kg, så jeg ville ikkke betænke at bruge den så småt allerede!

Anmeld

8. august 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

sundhedsstyrrelsen siger et par uger og mener babybjørn siger fra 3 kg, så jeg ville ikkke betænke at bruge den så småt allerede!

Nej vel - SP kommer på onsdag og der regner jeg stærkt med at han vejer ca 4 kg.

Tror jeg vil prøve.. Har også en slynge, men kan sgi ikk hitte ud af at binde den... Haha

Anmeld

8. august 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Nej vel - SP kommer på onsdag og der regner jeg stærkt med at han vejer ca 4 kg.

Tror jeg vil prøve.. Har også en slynge, men kan sgi ikk hitte ud af at binde den... Haha

nej sålænge han ikke hængerder flere timer hele dagen! men det er du jo godt klar over. så bare begynd så småt nu! hvis han føler sig utilpads i den er jeg sikker på han nok skal sige til selv! Babyer harsprog, det har jeg da funde ud af efter alt det med hectors mave!

Anmeld

8. august 2012

Mumto3

Mor til Liva skriver:

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig igang med din slynge! Jeg er slyngevejleder pg tager bl.a. ud i mødregrupper og vejleder også over mail og telefon. ( - og det er helt gratis! Jeg tager ikke noget for det). Så send endelig en pb hvis du er interesseret.

Anmeld

8. august 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

nej sålænge han ikke hængerder flere timer hele dagen! men det er du jo godt klar over. så bare begynd så småt nu! hvis han føler sig utilpads i den er jeg sikker på han nok skal sige til selv! Babyer harsprog, det har jeg da funde ud af efter alt det med hectors mave!

Ja det skal han nok - købte den til Liva da hun var lille, men der var hun et par mdr gammel

Anmeld

8. august 2012

Mor til L&S

Mumto3 skriver:

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig igang med din slynge! Jeg er slyngevejleder pg tager bl.a. ud i mødregrupper og vejleder også over mail og telefon. ( - og det er helt gratis! Jeg tager ikke noget for det). Så send endelig en pb hvis du er interesseret.

Det vil jeg gerne - mener det er en koala slynge jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.