Sofapuder sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.477 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Ina33

Flotte sofapuder - eget design - i 80% uld sælges på bestilling.

Farverne kan kombineres som man har lyst til. Jeg kan godt skaffe andre farver end dem der er vist på billedet.

Puderne her måler 50x50, men jeg kan sagtens lave andre størrelser hvis dette ønskes.

Pris:

200 Kr. pr. stk.

2 stk. 350 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Ina33

Skriv hvad i tænker, er prisen for høj, eller falder puderne bare ikke i jeres interesse?  

Anmeld

15. august 2012

twinny

Nu passer de slet ikke ind i mit hjem. Men Jeg synes de er fine.

Men synes det er mange penge for en pude...

Anmeld

15. august 2012

Laulund87

Jeg synes de er rigtig fede, men må desværre også sige at jeg ikke vil give 350 kr fo to puder

Anmeld

15. august 2012

Deaktiveret profil

Jeg syntes designet af puderne er rigtig flot.. Havde nok selv ville have dem i andre farver.. Men som de andre siger så er prisen også for høj til mig.. 200 kr, for en sofapude? 

Anmeld

15. august 2012

morethanperfect

Ina33 skriver:

Flotte sofapuder - eget design - i 80% uld sælges på bestilling.

Farverne kan kombineres som man har lyst til. Jeg kan godt skaffe andre farver end dem der er vist på billedet.

Puderne her måler 50x50, men jeg kan sagtens lave andre størrelser hvis dette ønskes.

Pris:

200 Kr. pr. stk.

2 stk. 350 kr.

Jeg syns de er røv fede ... Ligesom Hay puderne

Meeen jeg vil aldrig gi så mange penge for en pude .. Desværre ..

Købte lige nogle for 50 kr. stk den anden dag .. Det er mere i min prisklasse .. Hvis disse kostede måske 100 kr. ku jeg godt finde på det købe nogle  

Anmeld

15. august 2012

Muhmi

Rigtig fine!

Men 200,- for en enkelt sofapude er måske en tand for voldsomt når man i føtex eller et eller andet sted kan få en fed/lækker pude for en 50'er...

Men kan godt se du har lagt blod, sved og tårer i dem og at man så tager lidt ekstra for ens hårde arbejde... Men måske en pris på 100,- for en pude og 175,- for to ville være lidt mere rimligt

Anmeld

15. august 2012

TeamRocket

Synes at 200 kr for en pude der ikke hedder noget mærke er lidt meget. Man kan jo få mærkepuder til den pris og det vil jeg nok vælge. :-) måske hvis de var lidt billigere

Anmeld

15. august 2012

Ina33

Tusinde tak for jeres input.

Puderne har kostet 135 kr. pr. stk. i materiale, da stoffet er i uld... Derfor den høje pris, men måske skulle jeg overveje at lave nogen  i noget andet stof, så prisen ikke bliver så høj...

Anmeld

15. august 2012

Frk. Himmelblå

Ina33 skriver:

Tusinde tak for jeres input.

Puderne har kostet 135 kr. pr. stk. i materiale, da stoffet er i uld... Derfor den høje pris, men måske skulle jeg overveje at lave nogen  i noget andet stof, så prisen ikke bliver så høj...

Jeg tror altså også, at vi gav over 500 pr stk for vores Hay puder... Så ud fra det, er din pris vel fair nok.

Godt arbejde i øvrigt.

Fedt, at man selv vil kunne vælge farver, det kan godt være, at jeg på et tidspunkt vil benytte mig af det fine tilbud. Nogen gange kan det været svært lige præcis at finde den farve-kombo, man ønsker sig,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.