At flytte stuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har de sidste par dage været i tænkeboks, da jeg gerne vil optimere brugen af plads derhjemme.

PT har min datter sit eget værelse, som hun absolut ikke bruger til andet end opbevaring af sit tøj.
Hun sover hver nat i min seng, og jeg tror ikke, hun kommer til at sove på sit eget værelse foreløbigt.

Lillebror sover også i min seng, og hans tøj er inde i soveværelset.

I stuen er alt børnenes legetøj, sofa, stol, tv mm, og da den ikke er så stor, bliver den nemt både rodet og uoverskuelig pga pladsmangel.

Jeg havde derfor tænkt at flytte min datters seng og reol ind i soveværelset og så lave værelset om til MIT territorium. Min stue med mine ting mm og adgang forbudt for børn.

Stuen skulle så suverænt blive til børnene og deres legetøj, og de ville dermed få mere plads at udfolde sig på.

Ville det være helt hen i vejret at gøre sådan, eller hvad tænker I?

Jeg synes bare, jeg trænger til et sted, der er mit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Stéphanie

PT skriver:

Jeg har de sidste par dage været i tænkeboks, da jeg gerne vil optimere brugen af plads derhjemme.

PT har min datter sit eget værelse, som hun absolut ikke bruger til andet end opbevaring af sit tøj.
Hun sover hver nat i min seng, og jeg tror ikke, hun kommer til at sove på sit eget værelse foreløbigt.

Lillebror sover også i min seng, og hans tøj er inde i soveværelset.

I stuen er alt børnenes legetøj, sofa, stol, tv mm, og da den ikke er så stor, bliver den nemt både rodet og uoverskuelig pga pladsmangel.

Jeg havde derfor tænkt at flytte min datters seng og reol ind i soveværelset og så lave værelset om til MIT territorium. Min stue med mine ting mm og adgang forbudt for børn.

Stuen skulle så suverænt blive til børnene og deres legetøj, og de ville dermed få mere plads at udfolde sig på.

Ville det være helt hen i vejret at gøre sådan, eller hvad tænker I?

Jeg synes bare, jeg trænger til et sted, der er mit

Hvis du mener at det er noget der kan fungerer for jer som familie, så er der da slet ikke noget i vejen for det, ellers kunne du måske evt. lave børneværelset om til legeværelse???? Men det er vel egentlig et fedt, hvilket rum der bliver brugt til hvad

Anmeld

8. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Stéphanie skriver:

Hvis du mener at det er noget der kan fungerer for jer som familie, så er der da slet ikke noget i vejen for det, ellers kunne du måske evt. lave børneværelset om til legeværelse???? Men det er vel egentlig et fedt, hvilket rum der bliver brugt til hvad

Tak for svar.

Børneværelset er meget mindre end stuen, så deres legetøj vil ikke kunne være der + man kan ikke lukke døren ind til stuen, så den vil helt sikkert blive brugt som legeplads, selvom jeg prøver at flytte legetingene.

Anmeld

8. august 2012

trunte89

Synes sagtens du kan gøre det! Du skal gøre hvad DU har lyst til, og ikke hvad 'man' gør.
Her har vi rykket sengene fast ind i stuen. For det synes VI er hyggeligt. Der er godt nok mange der kigger underligt, men det vel lige meget.

Anmeld

8. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
trunte89 skriver:

Synes sagtens du kan gøre det! Du skal gøre hvad DU har lyst til, og ikke hvad 'man' gør.
Her har vi rykket sengene fast ind i stuen. For det synes VI er hyggeligt. Der er godt nok mange der kigger underligt, men det vel lige meget.

Ja det lyder da godt nok meget mærkelig og mega, mega hyggeligt! Vh

stine

Anmeld

8. august 2012

Nettemor

trunte89 skriver:

enig

til TS: gør som du føler er smart... Du kan jo altid flytte det tilbage hvis det ikke fungere optimalt..

Anmeld

8. august 2012

PT

Profilbillede for PT
trunte89 skriver:

Du har helt ret. Så længe det virker for vores familie, kan jeg være ligeglad med, hvad andre mener

Sover I så allesammen i stuen?

Anmeld

8. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Nettemor skriver:

enig

til TS: gør som du føler er smart... Du kan jo altid flytte det tilbage hvis det ikke fungere optimalt..

Det er selvfølgelig rigtig nok. Jeg må prøve det ad, når jeg kommer hjem fra ferie

Anmeld

8. august 2012

trunte89

StineW79 skriver:

Ja det lyder da godt nok meget mærkelig og mega, mega hyggeligt! Vh

stine

Hehe det er super hyggeligt! Og det er jo der det store tv er
Dog er vores stue så fint indrettet, at sengene står i et hak, og så er der en rumdeler med kasser for. Og så er sofa, spisebord osv i den anden side. Så det føles ikke som om, at den er midt i stuen

Anmeld

8. august 2012

trunte89

Nettemor skriver:

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.