Anja, din gamle krage......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

st

Kom lige i tanke om, at du på et tidspunkt spurgte om der var nogen der kendte et billigt sted at overnatte på Falster i forbindelse med at I skulle til Knuthenborg.

Min bror bor jo forholdsvis tæt på og han er jo i lære som dyrepasser i Knuthenborg. Skal jeg spørge om I kan overnatte hos ham?

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Stumpen

Hey.. Pt er jeg altså en hval og hvis du spørger Karsten, når jeg får mig lagt i sengen, så er jeg en strandet hval....

Det er pænt af dig, men jeg tror ikke lige at det bliver til noget alligevel, men han kunne da lige have govet os noget VIP adgang

Men tusind tak for tanken...

Anmeld

12. maj 2009

st

Han kan ikke love ret meget, jeg har selvfølgelig spurgt ham om ikke han kunne lukke os ind efter lukketid. Men det troede han ikke.

Men han har lovet Mads en personlig fodre-tur rundt til alle dyrene når han lige bliver lidt ældre. Mads er vildt optaget af alle de dyrebilleder Onkel sender til ham. Det er hyggeligt.

st

Anmeld

12. maj 2009

Stumpen

Sikke en fantastisk oplevelse for Madse-manden

Jeg er også i fuld gang med at tage billeder af dyrene (i deres trådbure) i haunstrup som jeg så vil have forstørret op til ungernes værelser...

Anmeld

12. maj 2009

st

Lyder bare for hyggeligt. Fedt med sådanne billeder. Tager du den i en høj opløsning, så nogle af dem kan blive plakat-store. Det kunne være rigtig sejt.

Min storebror går også op i fotografering, så sig til hvis der er nogle dyr du mangler.

st

Anmeld

12. maj 2009

Stumpen

Nu tænkte jeg i størrelserne 13*18 og 20*25 til rammer jeg vil male i rød og lyserød.....og bebs farve..

Jeg siger til, for synes selv jeg har gode billeder, men ved ikke helt om hegnet/trådet ikke gernere mig lidt på Tigerbillederne f.eks..

Anmeld

13. maj 2009

3rollinger

st, det maa bare vaeret et af de fedeste job at have, i Knuthenborg. Hvor er han heldig din bror. Jeg synees han skulle tage hele august 2006 gruppen med paa en speciel fodringstur naar vi bliver lidt aeldre

Og Anja, hvis du ikke vil have traadbur omkring tigeren, saa er det jo superlet lige at stige ud af bilen i Knuthenborg, finde en tiger under et trae og tage et billede, hi hi

Anmeld

13. maj 2009

st

Hej, ja min bror var også bare super duper heldig. Han blev valgt ud af 700 ansøgere, så det var virkelig spændende. Det er simpelthen s svært at komme i lære som dyrepasser, så det er fedt for ham. Han har nu efter mange år med diverse forsøg på en uddannelse, fundet sin hylde, og er bare helt i sit es.

Men tro mig, vi skal  benytte os af han er hvor han er. :-)

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.