Barnets Bog - hvilken har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.578 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. august 2012

klmf

Til Oliver har jeg en rigtig god Barnets Bog, den er i ringbindsformat, så der er rig mulighed for selv at supplere med 'hjemmelavede' sider. Den findes desværre ikke mere (VIDSTE bare jeg skulle have købt 2 dengang ) - så nu er jeg på udkig efter en anden til sprælletrolden i maven.

Hvilken har I og / eller hvilke(n) kan I anbefale. Den må godt koste 200 kr.+ da den forhåbentlig skal bruges meget og så er det jo en de skal have med sig, når de er voksne.

På forhånd tak for input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Puha, har 4 forskellige og synes ingen af dem indeholder det, som jeg mener er vigtigt - så nu har jeg købt et fotoalbum/scrapbog fra bog og ide, og er igang med at lave min egen

Anmeld

8. august 2012

Aabye

Jeg er igang med at lave min egen.. Skal også lave min egen til nr to..

Synes ikke de købte indeholder hvad JEG har brug for at der står deri.. Der er alt muligt om mødregrupper osv osv.. Så når jeg var færdig med den ville bogen kun være halvt udfyldt..

Anmeld

8. august 2012

Camilla30

Jeg kan ikke finde én der indeholder det jeg ønsker - har ledt MANGE steder, både på nettet og i butikker. Jeg laver en fotobog (bruger Bilkas, men der er mange forskellige mulige leverandører) der også indeholder blanke sider hvor jeg kan sætte fotolommer og andet ind God fornøjelse med din bog - det er så hyggeligt at lave uanset om du finder en god standard én eller laver selv

Anmeld

8. august 2012

Mom2

lotchen skriver:

Til Oliver har jeg en rigtig god Barnets Bog, den er i ringbindsformat, så der er rig mulighed for selv at supplere med 'hjemmelavede' sider. Den findes desværre ikke mere (VIDSTE bare jeg skulle have købt 2 dengang ) - så nu er jeg på udkig efter en anden til sprælletrolden i maven.

Hvilken har I og / eller hvilke(n) kan I anbefale. Den må godt koste 200 kr.+ da den forhåbentlig skal bruges meget og så er det jo en de skal have med sig, når de er voksne.

På forhånd tak for input

Kan klart anbefale den her:

http://www.williamdam.dk/product_info.php?ref=1&products_id=1521788&affiliate_banner_id=1

Jeg har købt den på denne side, da de er billigst og jeg ELSKER den!

Anmeld

8. august 2012

klmf

Christina9870 skriver:

http://www.williamdam.dk/product_info.php?ref=1&products_id=1521788&affiliate_banner_id=1

Tror altså også det ender med den

TUSIND tak for link, det er da klart det billigste sted

Anmeld

8. august 2012

klmf

Tak for input, tror jeg har fundet den det skal være

Anmeld

8. august 2012

Clisolka

Christina9870 skriver:

Den har jeg også - og kan varmt anbefale den 

Anmeld

8. august 2012

tikka

lotchen skriver:

På forhånd tak for input

Jeg har en der hedder mine første år, minder og gemmer, fra specialday.. den er også i ringbind, og den er jeg rigtig glad for...

Anmeld

8. august 2012

klmf

tikka skriver:

Jeg har en der hedder mine første år, minder og gemmer, fra specialday.. den er også i ringbind, og den er jeg rigtig glad for...

Den er i dette øjeblik bestilt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.