Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Anonym trådstarter

Hej tøser...

Vil ikke sige vi prøver at blive gravide, men er dog stoppet på p-pillen, så sker der, ja så sker det. Vi har en i forvejen..

Men ska lige høre.. Har haft den sygeste mavepine som kommer og går, plus der kommer kvalme ind i mellem. Det er kun en lille måned siden jeg stoppede på pillen, så tænker om jeg allerede kan være gravid??

Mavepinen og kvalmen har været her ca. 2 uger efterhånden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

MaleneG

Anonym skriver:

Hej tøser...

Vil ikke sige vi prøver at blive gravide, men er dog stoppet på p-pillen, så sker der, ja så sker det. Vi har en i forvejen..

Men ska lige høre.. Har haft den sygeste mavepine som kommer og går, plus der kommer kvalme ind i mellem. Det er kun en lille måned siden jeg stoppede på pillen, så tænker om jeg allerede kan være gravid??

Mavepinen og kvalmen har været her ca. 2 uger efterhånden...

Du kan sagtens være gravid allerede, lige så vel som det er muligt at blive gravid på p-piller
dog kan jeg ikke udtale mig om dine symptomer, da folk jo mærker det forskelligt.

Anmeld

12. maj 2009

Anonym trådstarter

Er lige ano. pga familie og venner. Vil ikk sætte noget igang, hvis her ingen ting er..

Har det bare så underligt, og det er kun små 3 uger siden jeg havde min mens., så ved en test vil sige negativ.
havde det slet slet ikk sådan ved første barn, det her er sådan underligt ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.