æv.. stafylokokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.186 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Sujan

Ihhh.. har haft et lille sår på foden. Det begyndte så at blive grimt, men ville ikke gå til lægen med sådan et lille sår. Rensede det et par gange om dagen, men det blev bare værre.

Tog så til lægen i mandags. Fik ætset såret så der kom skorpe på og blev poder. Var så afsted i dag. Har stafylokokker... Ad.. fik antibiotika og en ny tid... Kostede. 300 kr fordi det er en speciel slags antibiotika.. når det ikke væsker mere skal jeg igen til lægen og have skåret noget af vævet væk.. addddd.
Nu har jeg spritet lejligheden ned for smitter jo rigtig meget.. håber ikke min datter får det... Ih æv. Gør alt for at slippe af med det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Dinna88

Det fik min mor også i et sår mellem næsen og læben. Shit man, det udviklede sig med lynets hast. Hun fik bateriedræbende creme + antibiotika, og med tiden skulle hun hive såret af. Fy for søren

GOD bedring!

Anmeld

8. august 2012

Sujan

Dinna88 skriver:

Det fik min mor også i et sår mellem næsen og læben. Shit man, det udviklede sig med lynets hast. Hun fik bateriedræbende creme + antibiotika, og med tiden skulle hun hive såret af. Fy for søren

GOD bedring!

Ih lyder ikke rart.. mit er "heldigvis" på foden. Så genere ikke så slemt. Kan dog ikke have strømper på. Men får ikke spredt bakterierne rundt på samme måde som hvis såret var et andet sted.

Anmeld

8. august 2012

Dinna88

Sujan skriver:

Ih lyder ikke rart.. mit er "heldigvis" på foden. Så genere ikke så slemt. Kan dog ikke have strømper på. Men får ikke spredt bakterierne rundt på samme måde som hvis såret var et andet sted.

Det er jo så heldigt nok Min mor var hjemme fra arbejde og alt muligt

Men det kunne da godt have landet tidligere, så du kunne have bare tæer i det gode vejr

Anmeld

13. august 2012

Sujan

Dinna88 skriver:

Det er jo så heldigt nok Min mor var hjemme fra arbejde og alt muligt

Men det kunne da godt have landet tidligere, så du kunne have bare tæer i det gode vejr

Hej igen.. ved du hvor længe der gik før din mor kom af med stafylokokker... Synes bare ikke der er nogen bedring her:-(

Anmeld

13. august 2012

Annemor...

Hej
Nu ved jeg ikke hvad for noget antibiotika du får, men det kan være det ikke virker på den stafylokok, så derfor vil jeg kontakte lægen og så få sendt en podning afsted

Anmeld

13. august 2012

Skouboe

Køb noget antibakterielt sæbe på apoteket og vask foden morgen og aften med det, det hjælper rigtigt meget

Anmeld

13. august 2012

Sujan

Annemor... skriver:

Hej
Nu ved jeg ikke hvad for noget antibiotika du får, men det kan være det ikke virker på den stafylokok, så derfor vil jeg kontakte lægen og så få sendt en podning afsted

Nej er ikke alt der virker på stafylokokker. Men lige netop det jeg får skulle virke. Er en rigtig dyr kur, for at det netop skulle virke.. så håber der er bedring de næste dage.

Anmeld

13. august 2012

Annemor...

Sujan skriver:

Nej er ikke alt der virker på stafylokokker. Men lige netop det jeg får skulle virke. Er en rigtig dyr kur, for at det netop skulle virke.. så håber der er bedring de næste dage.

Må jeg spørge om hvad det hedder det du får?

Anmeld

13. august 2012

Sujan

Skouboe skriver:

Køb noget antibakterielt sæbe på apoteket og vask foden morgen og aften med det, det hjælper rigtigt meget

Ja.. tak kan være jeg skulle prøve det..

Føler bare lidt det bliver værre når det hele tiden bliver blødt op og er ligesom om at vandet ligger sig i såret og gør det ikke vil hele.. så hår faktisk overvejet at holde det helt tørt et par dage for at få skorpe på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.