Lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.259 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. august 2012

N1

Hvad er bedst for en baby på 6 måneder? Lalandia i rødby eller billund?

Er der kravlegård med hjul inde i badelandet begge steder?

Håber nogle vil dele lidt erfaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Loa

N1 skriver:

Hvad er bedst for en baby på 6 måneder? Lalandia i rødby eller billund?

Er der kravlegård med hjul inde i badelandet begge steder?

Håber nogle vil dele lidt erfaring.

Har ikke været i Billund, men vi var i Lalandia med Isabella da hun var knap et halvt år. Det fungerede fint. Dog var der dengang to babybassiner, nu er det ene ofret til fordel for den nye store ruchebane
Så der bliver hurtigt crowded i den ene babybassin.

Der er ikke hjul på kravlegårdene, men de er nemme at flytte rundt på, så det kan man sagtens, hvis man vil rykke en hen til det bord man sidder ved. Det gjorde vi i hvert fald

Anmeld

8. august 2012

N1

Loa skriver:

Har ikke været i Billund, men vi var i Lalandia med Isabella da hun var knap et halvt år. Det fungerede fint. Dog var der dengang to babybassiner, nu er det ene ofret til fordel for den nye store ruchebane
Så der bliver hurtigt crowded i den ene babybassin.

Der er ikke hjul på kravlegårdene, men de er nemme at flytte rundt på, så det kan man sagtens, hvis man vil rykke en hen til det bord man sidder ved. Det gjorde vi i hvert fald

Tusind tak fordi du ville svare

Øv at der kun er et babybassin mon der er to i billund?

Anmeld

8. august 2012

Loa

N1 skriver:

Tusind tak fordi du ville svare

Øv at der kun er et babybassin mon der er to i billund?

Der må jeg være dig svar skyldig, desværre. Man kan ikke engang se det ud fra deres hjemmeside.... (Der læser jeg det som om der kun er et.)

Anmeld

8. august 2012

N1

Loa skriver:

Der må jeg være dig svar skyldig, desværre. Man kan ikke engang se det ud fra deres hjemmeside.... (Der læser jeg det som om der kun er et.)

Okay - måske der er andre der ved det

- Ved du om der er nogle steder man kan stille barnevogn/klapvogn mens man er i badeland?

Anmeld

8. august 2012

Lullaby

N1 skriver:

- Ved du om der er nogle steder man kan stille barnevogn/klapvogn mens man er i badeland?

Du kan ikke tage den med ind og parkere den nogle steder så vidt jeg ved. Udenfor ved cyklerne har jeg set folk gøre af den. Mon ikke imens de bader.

Anmeld

8. august 2012

LilleChelle

Der er så vidt jeg husker to i Billund - og der er der også hjul på kravlegårdene  

Kan klart anbefale Billund - det er SÅÅÅÅÅ lækkert. 

Anmeld

8. august 2012

LHS

N1 skriver:

Der er to børnebassiner i Billund. Et med masser af legetøj og et uden. Der er hjul på kravlegårdene, så det kan køres rundt. Klapvogne skal stilles udenfor indgang til badeland. Har ikke selv børn med var afsted med en på 6 mdr. og hun nød det

Anmeld

8. august 2012

N1

Lullaby skriver:

Du kan ikke tage den med ind og parkere den nogle steder så vidt jeg ved. Udenfor ved cyklerne har jeg set folk gøre af den. Mon ikke imens de bader.

Så låser de bare klapvognen fast med en cykellås ved cyklerne?

Anmeld

8. august 2012

N1

LilleChelle skriver:

Der er så vidt jeg husker to i Billund - og der er der også hjul på kravlegårdene  

Kan klart anbefale Billund - det er SÅÅÅÅÅ lækkert. 

Har kun været i rødby for mange år siden, men tror vi prøver billund denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.