1. testdag efter p-pillestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Sky

Hej baby-piger

Hvornår har man første testdag når man lige er stoppet med p-piller? Jeg kender jo ikke min cyklus!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Karla

Sky skriver:

Hej baby-piger

Hvornår har man første testdag når man lige er stoppet med p-piller? Jeg kender jo ikke min cyklus!?

Det er jo lidt svært at sige, da kroppen tit skal bruge lidt tid på at finde sig selv. Men jeg gik ud fra de 28 dage som den var da jeg var på p-piller. Efter nogle måneder kunne jeg så justere den op til 35

Anmeld

8. august 2012

Camillos

Sky skriver:

Hej baby-piger

28 dage siger man ? ... det er det en normal cyklus på p piller tager,,

hvis den så ikke viser noget så vent til din menstration kommer og tag den derfra

Anmeld

8. august 2012

Sky

Tak for svarene

I min første graviditet nåede jeg kun en enkelt mens. før jeg blev gravid og kan ikke huske hvor længe der gik fra p-pille stop til den mens

Og denne gang må jeg indrømme at jeg tror den er der allerede - min krop er bare anderledes - er dog ikke gået over tid og har ikke haft mens efter p-pille stop (jo kun den der var efter sidste pakke)

Jeg må jo bare se tiden an! På mandag er dag 28 og så plejer der vel at gå et par ekstra dage

Anmeld

8. august 2012

M&N

Altså da jeg stoppede på mine p-piller sidste år, der regnede jeg det sådan herud (selvom nogen mener det ikke er ens rigtige menstruation)

Jeg stoppede på pillerne 1.9.11, fik min 1. menstruation 5.9.11.

Testede så 3 eller 4.10.11, og der fik jeg en positiv graviditetstest.

Men ved selvfølgelig ikke om du har fået mens efter stoppet? Her kom det automatisk da kroppen jo tror det er nu der er pause. 

Pøj pøj med PB 

Anmeld

8. august 2012

Sky

BabyWish2012 <3 skriver:

Altså da jeg stoppede på mine p-piller sidste år, der regnede jeg det sådan herud (selvom nogen mener det ikke er ens rigtige menstruation)

Jeg stoppede på pillerne 1.9.11, fik min 1. menstruation 5.9.11.

Testede så 3 eller 4.10.11, og der fik jeg en positiv graviditetstest.

Men ved selvfølgelig ikke om du har fået mens efter stoppet? Her kom det automatisk da kroppen jo tror det er nu der er pause. 

Pøj pøj med PB 

Jo altså jeg havde min sidste mens. 1. dag den 15/7 (den kom ca 4 dage efter sidste p-pille) Så jeg tænker at jeg kan teste på mandag måske?

Nu må vi se - jeg er ikke hysterisk eller noget men synes selvfølgelig det kunne være sjovt hvis jeg mærkede rigtigt på min krop og ER gravid Ellers kommer det nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.