Smil!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

OktoberMor

morethanperfect skriver:

Der er KUN positive ting i mit liv for tiden

Er jo lige flyttet i hus , Oscar stor trives , sover kanon om natten , ALT er blevet meget bedre her 

Og så har vi overskud på kontoerne for en gangs skyld , hvilket jo også er meget rart

Så er der masser at lave med et nyt hus kan jeg tænke mig.. Skønt med en søn der stortrives, det giver lige et ekstra smil på læben..  Det med konto'erne er også dejligt, så har man mere energi, uden at skulle tænke over penge hele tiden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

morethanperfect

OktoberMor skriver:

Så er der masser at lave med et nyt hus kan jeg tænke mig.. Skønt med en søn der stortrives, det giver lige et ekstra smil på læben..  Det med konto'erne er også dejligt, så har man mere energi, uden at skulle tænke over penge hele tiden.. 

Det er bare så dejligt ! 
Og ja , vi har lagt nyt gulv osv. der er sket en del ..

Det skøønt  

Anmeld

10. august 2012

AMM00

Var på besøg os min familie i jylland og kom hjem igen til sjælland igår og der havde min dejlige mand lagt et nyt tæppe i hele stuen og bare har været i gang med at lave lidt om i lejligheden fordi han ville overraske mig Og blev virkelig overrasket fordi det ser så godt ud Og live er jo bare så dejligt  

Anmeld

10. august 2012

bette bebs

Frk. Himmelblå skriver:

Øh, jeg bliver lidt rundforvirret.. - Citerer jeg dig ikke korrekt, når jeg siger, at du for 5 min. siden skrev følgende til en forvirret baby.dk-kvinde? 

Dårlig stil!

Forstil dig selv i din mands situation nu.. Du har vel forhåbentlig dårlig smag i munden, selvom dit indlæg ikke giver et eneste indtryk af at du har det dårligt over det! Skam dig! Fortæl din mand det, det er da det mindste du kan gøre.

Det er da i hvert fald ikke et smile-indlæg.

Jeg synes, der skal være plads til alle, men personligt er jeg i bund og grund mere til et ærligt brokke-indlæg, end jeg er til  de der "se, jeg kan smile"-indlæg, som ofte lægger sig i kølvandet på brokkerierne. Virker på mig som symptombehandling..

Giver det mening?

Anmeld

10. august 2012

B&J

jamen jeg har jo lavet et indlæg hvor jeg er SUPER GLAD.. ang min vægt....

og jeg er altid glad der skal meget til for at pisse mig af hihihihihih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.