Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamins'mor skriver: Uh tør ikke rigtigt købe, for der er jo lidt tid til vinter
Uh tør ikke rigtigt købe, for der er jo lidt tid til vinter
Det var også min tanke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Lækre fleecefutter i sort af mærket Abeko. De er brugt ganske få gange og i virkelig fin stand uden huller, pletter eller lign. Nypris: 130 kr. Pris: 40 kr. plus porto
Lækre fleecefutter i sort af mærket Abeko. De er brugt ganske få gange og i virkelig fin stand uden huller, pletter eller lign. Nypris: 130 kr.
Pris: 40 kr. plus porto
Hej
Kan man afhente dem hos dig?
tithi skriver: Hej Kan man afhente dem hos dig?
Ja, selvfølgelig Hvor bor du?
Baagøe skriver: Ja, selvfølgelig Hvor bor du?
Jamen jeg bor for langt væk men jeg kan se på din profil at du bor i odense, og min søster går på uni i odense, så hvis du ikke bor for langt derfra kan jeg måske få hende til at hente dem.
tithi skriver: Jamen jeg bor for langt væk men jeg kan se på din profil at du bor i odense, og min søster går på uni i odense, så hvis du ikke bor for langt derfra kan jeg måske få hende til at hente dem.
Det kan vi sagtens aftale. Ellers koster de også kun 13 kr. at sende, så det bliver 53 kr. i alt
Baagøe skriver: Det kan vi sagtens aftale. Ellers koster de også kun 13 kr. at sende, så det bliver 53 kr. i alt
Bor du i en afstand fra uni så det kan betale sig at hun henter dem eller skal vi bare aftale at sende dem i stedet?
tithi skriver: Bor du i en afstand fra uni så det kan betale sig at hun henter dem eller skal vi bare aftale at sende dem i stedet?
Jeg bor modsat ende af byen ift. SDU. Det tager 30 min i myldretid
Solgt
solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128