Jeg skal bruge 12 timers mere arbejde,hjælp piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. august 2012

E.J.mor.

hej piger

nok et lidt mærkeligt indlæg.

sagen er den at jeg er næsten færdigt med et 2 månedres vikariat i en børnehave hvor jeg er eneansvarlig i køkkenet med alt,og jeg har haft et møde med min chef idag,og de vil rigtig gerne fastansætte mig, og de er super glade for mig  jeg har gået ledig i 1 1/2 år nemlig.

her kommer det så stillingen er kun på 25 timer,og han kan intet gøre for at sætte timerne op,han har virkelig prøvet og det kan jeg ikke leve af,jeg skal op og have 37 timer helst jo.

jeg kan ikke få suplerende dagpenge,det har jeg undersøgt i går,for det kræver at jeg kan få en frigørelsesattest,og det vil han ikke give mig.

jeg skal give svar til min chef i morgen,og jeg vil have det her job,det er det første job jeg nogensinde har haft hvor at jeg har kunne sige at jeg holder af mit job,det er mit ønskejob.

jeg har brug for jeres hjælp- jeg skal finde et job mere gerne på 12 timer om ugen,kender i nogen som kan bruge mig??

eller har nogen ider??

jeg er uddannet ernæringsassistent,og har mange kursuser bag mig med madlavning til forskellige aldersgrupper.

tager os gerne rengøringsarbejde.

eller børnepasning.

hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

E.J.mor.

ingen der vil hjælpe

Anmeld

8. august 2012

LLN

E.J.mor. skriver:

hej piger

nok et lidt mærkeligt indlæg.

sagen er den at jeg er næsten færdigt med et 2 månedres vikariat i en børnehave hvor jeg er eneansvarlig i køkkenet med alt,og jeg har haft et møde med min chef idag,og de vil rigtig gerne fastansætte mig, og de er super glade for mig  jeg har gået ledig i 1 1/2 år nemlig.

her kommer det så stillingen er kun på 25 timer,og han kan intet gøre for at sætte timerne op,han har virkelig prøvet og det kan jeg ikke leve af,jeg skal op og have 37 timer helst jo.

jeg kan ikke få suplerende dagpenge,det har jeg undersøgt i går,for det kræver at jeg kan få en frigørelsesattest,og det vil han ikke give mig.

jeg skal give svar til min chef i morgen,og jeg vil have det her job,det er det første job jeg nogensinde har haft hvor at jeg har kunne sige at jeg holder af mit job,det er mit ønskejob.

jeg har brug for jeres hjælp- jeg skal finde et job mere gerne på 12 timer om ugen,kender i nogen som kan bruge mig??

eller har nogen ider??

jeg er uddannet ernæringsassistent,og har mange kursuser bag mig med madlavning til forskellige aldersgrupper.

tager os gerne rengøringsarbejde.

eller børnepasning.

hilsen charlotte

Er der ikke mulighed for at du evt. kan få en lukkevagt i børnehaven, eller kan åbne nogle dage inden du skal i køkkenet.

Anmeld

8. august 2012

klmf

Hvad med plejecentre, det kan være de har brug for en fast afløser

Anmeld

8. august 2012

LMX

Hvad med at melde dig til som afløser i hjemmeplejen. De mangler næsten altid flere hænder og du kan tage de vagter du vil. Dag, aften, nat, weekend, helligdage...

idé?

Anmeld

8. august 2012

JulieE

Erd er ikke mulighed for at få nogle "børnetimer"? Jeg arbejder i institution og et af de steder jeg har været, havde rengøringsdamen også børnetimer. Kan ikek huske om det var fast eller de brugte hende som vikar... Men det var ret smart, for børnene kendte hende jo allerede 

Anmeld

8. august 2012

E.J.mor.

JulieE skriver:

Erd er ikke mulighed for at få nogle "børnetimer"? Jeg arbejder i institution og et af de steder jeg har været, havde rengøringsdamen også børnetimer. Kan ikek huske om det var fast eller de brugte hende som vikar... Men det var ret smart, for børnene kendte hende jo allerede 

hej

ang rengøring i den børnehave jeg er i er udelukket jeg har spurgt og de har en dame der gør det,og hende kan de ikke bare fyre har spurgt.

ang børnetimer,så kan det heller ikke lade sig gøre da det er en udflytter børnahave, og at børnene kun er der i det tidsrum hvor jeg er.

men kom kom bar med mange muligheder?? 

Anmeld

8. august 2012

E.J.mor.

LMX skriver:

Hvad med at melde dig til som afløser i hjemmeplejen. De mangler næsten altid flere hænder og du kan tage de vagter du vil. Dag, aften, nat, weekend, helligdage...

idé?

hej

afløser i hjemmeplejen,mener du på plejehjem, hvor jeg skal passe de gamle eller???

Anmeld

8. august 2012

MinNoah

Jeg ville straks sige ja! Og derefter søge efter en masse jobs so´m kun har de der 10-12 timer om ugen.

Fx handicaphjælper, ud at servere til fester, rengøring et sted.

Anmeld

8. august 2012

LMX

E.J.mor. skriver:

hej

afløser i hjemmeplejen,mener du på plejehjem, hvor jeg skal passe de gamle eller???

Ja. Som udekørende eller på et plejehjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.