Må æde mine ord - nu kan jeg bare ikke vente længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Da jeg for et år siden så de her indlæg, kan jeg huske jeg tænkte....ej ok, hvor svært kan det være, og tag jer nu sammen og væbne jer med tålmodighed.....og nu laver jeg selv et

Kan sleeet ikke vente med at føde. Her 6 dage inden termin kan jeg bare næsten ikke holde det ud. Ikke på grund af smerter eller andet, men simpelthen fordi jeg bare gerne vil se mit lille vidunder NU. Jeg håber sådan, at hun snart beslutter sig or at komme, selvom jeg ingen symtomer på fødsel har.

Jeg har eeeelsket at være gravid, men nu vil jeg altså bare gerne være mor. Og synes bare at de 16-18 dage som der i værste fald kan gå virker som meget lange.

Du skal ikke være i tvivl hun skal nok komme ...  

Jeg har siden dag 1 ventet på min skulle komme ud og graviditeten var færdig faktisk.. jeg er typen der hader at vente.

Men nu er udsigterne til din lille pige kommer til verden lige om hjørnet.. nogle gange må man vente  på den største oplevelse i verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Kay

havde det på samme måde for et år siden da jeg læste et af de indlæg... og må indrømme det er sværer end man lige skulle tro at havde tålmodighed...

Anmeld

8. august 2012

nielsen80

Camillos skriver:

Du skal ikke være i tvivl hun skal nok komme ...  

Jeg har siden dag 1 ventet på min skulle komme ud og graviditeten var færdig faktisk.. jeg er typen der hader at vente.

Men nu er udsigterne til din lille pige kommer til verden lige om hjørnet.. nogle gange må man vente  på den største oplevelse i verden

Ja glæder mig bare så meget, at en dag føles som en uge og ja må jo bare indse, at hun selvfølhgelig er ventetiden værd hihihi

Håber alt er vel med dig søde

Anmeld

8. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

havde det på samme måde for et år siden da jeg læste et af de indlæg... og må indrømme det er sværer end man lige skulle tro at havde tålmodighed...

Det er faktisk meget svært men må trøste os med, at tiden er kortere nu end den nogensinde har været. Er nu ret sikker på, du snart( som i en dag eller to) skal møde hende den dejlige i maven

Anmeld

8. august 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Ja glæder mig bare så meget, at en dag føles som en uge og ja må jo bare indse, at hun selvfølhgelig er ventetiden værd hihihi

Håber alt er vel med dig søde

Uha jeg kan forstå dig og jeg er slet ikke ligeså tæt på som du.. her er der 10 uger til termins datoen ... så der kan jo sagtens gå 12?  haha

Ej, jeg vil sige jeg frygter smerten til fødslen og tør ikke rigtig tænke på jeg faktisk skal føde endnu... Burde ellers snart forberede mig på det haha

Jo tak jeg har det udemærket.. men du har så ret... havde den ene dag hvor jeg har mærket hende helt vildt.. nu mærker jeg igen en 2-3 puff om dagen.. Sådan er der bare nogle graviditeter der åbenbart er..  

Mærker din bebs mere nu hvor du er tættere på fødslen?

Anmeld

8. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Det er faktisk meget svært men må trøste os med, at tiden er kortere nu end den nogensinde har været. Er nu ret sikker på, du snart( som i en dag eller to) skal møde hende den dejlige i maven

ja... senest d. 20 siger jeg til mig selv...

sidder lidt og griner af det der står på forsiden når jeg er logget ind

"Du er gravid i uge 40+1. Du har termin d. 7. august 2012 og der er -1 dage tilbage af din graviditet."

hvordan kan der være "-" dage tilbage

Anmeld

8. august 2012

nielsen80

Camillos skriver:

Uha jeg kan forstå dig og jeg er slet ikke ligeså tæt på som du.. her er der 10 uger til termins datoen ... så der kan jo sagtens gå 12?  haha

Ej, jeg vil sige jeg frygter smerten til fødslen og tør ikke rigtig tænke på jeg faktisk skal føde endnu... Burde ellers snart forberede mig på det haha

Jo tak jeg har det udemærket.. men du har så ret... havde den ene dag hvor jeg har mærket hende helt vildt.. nu mærker jeg igen en 2-3 puff om dagen.. Sådan er der bare nogle graviditeter der åbenbart er..  

Mærker din bebs mere nu hvor du er tættere på fødslen?

Nej jeg mærker hende ligeså lidt som altid, men det er normalt for mig, så er ikke så bekymret længere. Har nogle dage hvor jeg mærker hende meget, andre gange kun lidt. Bare hun gør opmærksom sig selv hver dag, så er jeg beroliget. Er overbevist om, det er fordi hun bliver en rolig let baby, når hun kommer ud

Hun får dog hikke et par gange om dagen, det er altid dejligt

Anmeld

8. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

ja... senest d. 20 siger jeg til mig selv...

sidder lidt og griner af det der står på forsiden når jeg er logget ind

"Du er gravid i uge 40+1. Du har termin d. 7. august 2012 og der er -1 dage tilbage af din graviditet."

hvordan kan der være "-" dage tilbage

Z står der det,ej hvor godt.

Jamen altså, du må simpelthen bare i gang!

Anmeld

8. august 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Nej jeg mærker hende ligeså lidt som altid, men det er normalt for mig, så er ikke så bekymret længere. Har nogle dage hvor jeg mærker hende meget, andre gange kun lidt. Bare hun gør opmærksom sig selv hver dag, så er jeg beroliget. Er overbevist om, det er fordi hun bliver en rolig let baby, når hun kommer ud

Hun får dog hikke et par gange om dagen, det er altid dejligt

Okay føles hikken ikke som små puls agtige slag i maven? ... bare ikke lige så hurtigt ? ... for tror også jeg har mærket min prinsesse hikke.. ... 

Ja vi må væbne os med tålmodighed og glæde os over de bliver stille og sover igennem vores små piger hehe

Anmeld

8. august 2012

nielsen80

Okay føles hikken ikke som små puls agtige slag i maven? ... bare ikke lige så hurtigt ? ... for tror også jeg har mærket min prinsesse hikke.. ... 

Ja vi må væbne os med tålmodighed og glæde os over de bliver stille og sover igennem vores små piger hehe

Ja sådan nogle nærmest rytmiske sammentrækninger...uden det er regelmæssigt. Var først rigtig sikker omkring uge 34. Det er vildt sødt synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.