Virker dette her ikke bare meget forkert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Solstrålebørn

Ved at der florere en artikel rundt med en hundepension nær vejle som er meldt til politiet....

Er ret sikker på det er denne her pension som ligger i Grejs, alle snakker om at det er i Grejs.. 

Prøv lige at læse deres betingelser... Synes det sidste lyder lidt voldsom, at de holder hunden tilbage...! 

Tag et kig på hele hjemmesiden - Priserne er også noget pebret, betale for at besøge sin hund... 

http://www.pension-hundehuset.dk/Betingelser.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Solstrålebørn skriver:

Ved at der florere en artikel rundt med en hundepension nær vejle som er meldt til politiet....

Er ret sikker på det er denne her pension som ligger i Grejs, alle snakker om at det er i Grejs.. 

Prøv lige at læse deres betingelser... Synes det sidste lyder lidt voldsom, at de holder hunden tilbage...! 

Tag et kig på hele hjemmesiden - Priserne er også noget pebret, betale for at besøge sin hund... 

http://www.pension-hundehuset.dk/Betingelser.htm

Synes nu ikke det virker så voldsomt pebret ..

Jeg er af den mening, at hvis man har råd til ferie (oftest derfor en hund bliver passet), så har man også råd til at få passet sin hund!
Og kunne forstille mig, at hunden bliver stresset når ejeren kommer for at sige Hej og farvel - derfor er prisen sikkert så 'høj' som den er ..
At de ikke vil udlevere hunden, hvis man ikke betaler er nu fair nok - men det kommer da forhåbentligt ikke til at ske, at ingen betaler !

Af hvad der står på 'papir', synes jeg nu, at det lyder som en fin hundepension

Anmeld

8. august 2012

Solstrålebørn

Olivia's Moar skriver:

Synes nu ikke det virker så voldsomt pebret ..

Jeg er af den mening, at hvis man har råd til ferie (oftest derfor en hund bliver passet), så har man også råd til at få passet sin hund!
Og kunne forstille mig, at hunden bliver stresset når ejeren kommer for at sige Hej og farvel - derfor er prisen sikkert så 'høj' som den er ..
At de ikke vil udlevere hunden, hvis man ikke betaler er nu fair nok - men det kommer da forhåbentligt ikke til at ske, at ingen betaler !

Af hvad der står på 'papir', synes jeg nu, at det lyder som en fin hundepension

Det er så ikke en fin pension mere, da den er meldt til politiet... De skulle passe hunde, som kom i transportkasser, hundetrailer.. 

Lå i deres eget urin osv... 

Anmeld

8. august 2012

Ccamilla

Solstrålebørn skriver:

Det er så ikke en fin pension mere, da den er meldt til politiet... De skulle passe hunde, som kom i transportkasser, hundetrailer.. 

Og det er selvfølgelig ikke godt ! Har selv en hund, men den kommer sgu med på ferie - og såfremt hun skulle passes, sku jeg nok kende nogen der gerne ville passe hende ..

Meeen, udfra hvad med læser på deres hjemmeside, lyder der jo til at være et godt sted og virker ikke pebret - at de så er blevet meldt til politiet, og hundene har anderledes forhold end hvad de reklamerer med, det er sgu ikke okay! Der kan vi godt blive enige

Anmeld

8. august 2012

Ccamilla

Solstrålebørn skriver:

Men kan ikke forstå, for en halv time siden skriver du, at du er: 'Ret sikker på at det er denne pension der er blevet politianmeldt' <-- dermed sagt, er du ikke sikker på at det er denne pension - men nu siger du, at den er blevet politianmeldt - altså, ingen usikkerhed .. Så bliver nødt til at høre - er du helt sikker på at det er denne pension, eller ej ?

Anmeld

8. august 2012

Solstrålebørn

Men kan ikke forstå, for en halv time siden skriver du, at du er: 'Ret sikker på at det er denne pension der er blevet politianmeldt' <-- dermed sagt, er du ikke sikker på at det er denne pension - men nu siger du, at den er blevet politianmeldt - altså, ingen usikkerhed .. Så bliver nødt til at høre - er du helt sikker på at det er denne pension, eller ej ?

Jeg er stadig ikke sikker på at det er den hundepension, glemte at skrive det i mit tidligere indlæg... 

Denne pension her ligger i Grejs, hvor jeg har læst i en artikel at de snakker om hundehuset pension i Grejs.. 

Som sagt er stadig ikke sikker på at det er denne... 

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

Solstrålebørn skriver:

Jeg er stadig ikke sikker på at det er den hundepension, glemte at skrive det i mit tidligere indlæg... 

Denne pension her ligger i Grejs, hvor jeg har læst i en artikel at de snakker om det hundehuset pension i Grejs.. 

Som sagt er stadig ikke sikker på at det er denne... 

Så er det da temmelig synd at udstille den - for nu vil alle der læser emnet jo betvivle denne pension. Hvis det ER denne, har jeg naturligvis ingen positive gloser at ytre om dem, men det der rygteværk er bare så farligt.

Anmeld

8. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden låses på trådstarters ønske....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.