Hej SKØNNE september mødre 
Det var jo meningen af jeg skulle "gå hjemme" og passe Oliver efter min barsel var slut (pasning af eget barn-tilskud)
Men må indrømme at Oliver er blevet en snu unge, han har da godt fundet ud af, hvordan han skal få den luksus han vil ha (B A B S)
Så barnevognen blev bandlyst, prøvede jeg at ligge ham i den til lur, SKREG han, og stoppede ikke igen, før jeg tog ham ind, og babsede ham i søvn, suk.
Nætterne var frygtelige, han var oppe hver 2. time for at babse, jeg var så træt! Og sur, pisse sur hele tiden 
Vi er begyndt til zoneterapi med Oliver pga. forstoppelse og dårlig søvn(-vaner)
Og vi startede projekt INGEN natbabs igår nat, Oliver var vågen 2x1 time (fra 23-7) Han græd kun halvdelen af tiden. Far tog tjansen. I nat var der fandme ingen gråd (???) Far tyssede lige lidt, og så sov den unge herre videre 
Nå, men vi blev enige om herhjemme, at Oliver skulle ud nu, og jeg skulle på dagpenge. Men efter en samtale med en UFORSKAMMET Edel på pladsanvisningen, og info om at der altså INGEN pladser var på Amager, måtte jeg på jagt efter en privat børnepasser..
Jeg fik kontakt med en, der passer 4 børn i eget hjem. Men var skeptisk da vi skulle besøge hende. Har dårlig erfaring med de damer der 
MEN, vi mødte den SØDESTE dagplejemor, hun var bare lige os, hun har 2 mindre hunde (Oliver eeeelsker hunde)
Hun havde dog et par andre forældre hun skulle ha til samtale
Men men men, da mig og min kæreste sagde i kor, at vi altså ikke skulle hjem og snakke om det, og at vi var interesseret, sagde hun at hun ville passe Oliver, og aflyse med de andre.
Så nu skal han ud og hygge sig med 3 andre unger på samme alder, og 2 vuffer, og søde søde Ina 
Jeg er bare så lykkelig! Og glæder mig faktisk til at skulle aflevere ham i dagpleje 
Hov, det blev vidst liiiige lidt langt 
Håber at I har det dejligt!