Giftsuger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Maja_4000

serinasmor skriver:

ville faktisk væde med at hvis jeg havde én ville jeg få brug for den - en dag hvor jeg var langt væk hjemmefra og ikke havde den med

så nej .. jeg har ikke én .. mon ikke næsesugeren kan bruges til samme formål??

Haha Sådan er det altid :b Mange forlystelsesparker osv. har også en

Det kan da godt være at en næsesuger kan bruges .. Du kan prøve Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

nielsen80

Hov, har stemt, at jeg ikke vidste hvad det var, men efter at have googlet det, kan jeg se, vi faktisk har en. Vidste bare ikke det hed en giftsuger

Anmeld

8. august 2012

Maja_4000

nielsen80 skriver:

Hov, har stemt, at jeg ikke vidste hvad det var, men efter at have googlet det, kan jeg se, vi faktisk har en. Vidste bare ikke det hed en giftsuger

Haha

Anmeld

8. august 2012

Nettemor

Til familie fester osv hos mine svigerforældre er der altid sukkerknalde på bordet til samme formål. Det er noget med at det kan trække giften ud.. (mener jeg de siger) så har ingen planer og at købe en..

Anmeld

8. august 2012

Team Putte

Maja_4000 skriver:

Jeg hørte lige en reklame i radioen og blev så nysgerrig

Åh jeg er så træt af den reklame! Den er jo næsten som en skræmme-kampagne bare for at tjene penge!

Jeg har svaret nej og jeg skal heller ik have en.. Måske kun pga. den reklame jeg bliver rasmus modsat!

Anmeld

8. august 2012

Pikku Myy

serinasmor skriver:

ville faktisk væde med at hvis jeg havde én ville jeg få brug for den - en dag hvor jeg var langt væk hjemmefra og ikke havde den med

så nej .. jeg har ikke én .. mon ikke næsesugeren kan bruges til samme formål??

Det tror jeg ikke. Der er et ret kraftigt undetryk/sug i en giftsuger. Meget kraftigere end jeg håber der er i en næsesuger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.