Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
serinasmor skriver: ville faktisk væde med at hvis jeg havde én ville jeg få brug for den - en dag hvor jeg var langt væk hjemmefra og ikke havde den med så nej .. jeg har ikke én .. mon ikke næsesugeren kan bruges til samme formål??
ville faktisk væde med at hvis jeg havde én ville jeg få brug for den - en dag hvor jeg var langt væk hjemmefra og ikke havde den med
så nej .. jeg har ikke én .. mon ikke næsesugeren kan bruges til samme formål??
Haha Sådan er det altid :b Mange forlystelsesparker osv. har også en
Det kan da godt være at en næsesuger kan bruges .. Du kan prøve Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Hov, har stemt, at jeg ikke vidste hvad det var, men efter at have googlet det, kan jeg se, vi faktisk har en. Vidste bare ikke det hed en giftsuger
Hov, har stemt, at jeg ikke vidste hvad det var, men efter at have googlet det, kan jeg se, vi faktisk har en. Vidste bare ikke det hed en giftsuger
Haha
Maja_4000 skriver: Jeg hørte lige en reklame i radioen og blev så nysgerrig
Jeg hørte lige en reklame i radioen og blev så nysgerrig
Åh jeg er så træt af den reklame! Den er jo næsten som en skræmme-kampagne bare for at tjene penge!
Jeg har svaret nej og jeg skal heller ik have en.. Måske kun pga. den reklame jeg bliver rasmus modsat!
Det tror jeg ikke. Der er et ret kraftigt undetryk/sug i en giftsuger. Meget kraftigere end jeg håber der er i en næsesuger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128