Dåbsønsker - ideer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.774 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Hej, jeg er altid MEGA dårlig til at lave ønskesedler, og kommer altid bagefter i tanke om både det ene og det andet jeg skulle have haft skrevet på.. Nu vil jeg være lidt på forkanten for Juniors skyld, og derfor spørge jer hvad i har af ønsker, så jeg måske bliver inspireret..

Indtil videre har jeg selv:

- Bestik

- Sølv/stål Sparegris

- Flag med sølv/stål stang og indgraveret navn

- Bumbo Baby Sitter

- Musik uro med flere sange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Hej, jeg er altid MEGA dårlig til at lave ønskesedler, og kommer altid bagefter i tanke om både det ene og det andet jeg skulle have haft skrevet på.. Nu vil jeg være lidt på forkanten for Juniors skyld, og derfor spørge jer hvad i har af ønsker, så jeg måske bliver inspireret..

Indtil videre har jeg selv:

- Bestik

- Sølv/stål Sparegris

- Flag med sølv/stål stang og indgraveret navn

- Bumbo Baby Sitter

- Musik uro med flere sange

har hørt de det bumbo skulle være rigtig skidt for deres hofter

Vi ønsker oz:

Legetøj +4 mdr og +6 mdr (vi har intet legetøj udover lidt bløde bøger og hånd og fodrangler

tøj str. +86

gåstol (til aktivering i køkkenet)

Autostol str. 9-18 kg

Motorcykel (evt. scooter i pigefarver)

H.C. Andersens eventyr

Lege-bord og stol/bænk til værelset

Lille cd-afspiller

Cd'er med børnesange bla. Albertes nyeste (Elsker hendes bløde stemme )

Junior dyne og pude

Junior sengetøj

Gavekort til babysam og kære børn (Vi skal jo have klapvogn på et tidspunkt )

Børnebestik

Sandkasse og andet til udendørs leg

barnevognssele

Og min mor sagde jeg købte alt da jeg var gravid så der ingenting var at give i gave.. tsk tsk Vi får iøvrigt en trip trap stol med hynde og bøjle af mine forældre

Og så laver vi en personlig godnathistorie til hende fra os selv

Anmeld

9. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Vi ønsker oz:

Legetøj +4 mdr og +6 mdr (vi har intet legetøj udover lidt bløde bøger og hånd og fodrangler

tøj str. +86

gåstol (til aktivering i køkkenet)

Autostol str. 9-18 kg

Motorcykel (evt. scooter i pigefarver)

H.C. Andersens eventyr

Lege-bord og stol/bænk til værelset

Lille cd-afspiller

Cd'er med børnesange bla. Albertes nyeste (Elsker hendes bløde stemme )

Junior dyne og pude

Junior sengetøj

Gavekort til babysam og kære børn (Vi skal jo have klapvogn på et tidspunkt )

Børnebestik

Sandkasse og andet til udendørs leg

barnevognssele

Og min mor sagde jeg købte alt da jeg var gravid så der ingenting var at give i gave.. tsk tsk Vi får iøvrigt en trip trap stol med hynde og bøjle af mine forældre

Og så laver vi en personlig godnathistorie til hende fra os selv

Super tak for ideer..

Min mor har sagt det sammen, og jah vi mangler som sådan ikke noget, men der er sikker en masse nice to have ting at føje til listen..

Anmeld

9. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

DET Poulsen skriver:

Super tak for ideer..

Min mor har sagt det sammen, og jah vi mangler som sådan ikke noget, men der er sikker en masse nice to have ting at føje til listen..

Det må jeg lige høre min SP ad, ved bare min veninde har elsket hendes og ikke ville undvære den for noget - og hun er ømmmm ret hys..

Anmeld

10. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Super tak for ideer..

Jah prøv at høre sp ad Det kan jo bare være noget overbeskyttende fis jeg har hørt De anbefaler jo heller ik ligefrem gåstole, det er noget med at det hæmmer motorikkens naturlige udvikling.. Men jeg ønsker mig jo en alligevel Ik fordi hun skal sidde i den dagen lang, men lige de tider hvor man måske laver mad og sådan Junior skal jo formeneligt heller ik sidde i sin bumbo dagen lang

Vi ønsker oz jo oz mest ting til når hun bliver lidt større Vi har tøj til og med str. 80, så der er jo ingen grund til folk kommer rendende med str. 62 Og sandkasse og sådan bliver hun jo først rigtig glad for om et års tid, det samme med motorcykel og sådan, men det er sgu meget rart at tænke ud i fremtiden så man slipper for selv at købe det De ting vi ik får i dåbsgave ryger bare videre som ønsker til jul og så igen videre til fødselsdag (Hvis det stadig er tidssvarende ellers har vi selvfølgelig købt det selv)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.