Anonym skriver:
Jeg var ved NF scanning igår, det var fantastisk at se den lille og få a vide at der ikke var noget galt overhoved med vores lille spirre 
vi var så glade, og glæede os rigtig meget til at fortælle det til vores forældre .. da vi skulle fortælle mine forældre det, tog jeg et scannings billed, pakkede det ind, og gav det til dem.. min far pakkede det op, han kiggede på det og spurgte så, "du er vel ikek gravid igen !?", jeg smilte og nikede han smed billedet på bordet, og udbrød "NU STRAMMER DU DEN FANDME!" ..... jeg blev så ked af det .. min mor sagde at vi da havde haft travlt (har en søn på 6 måneder).. min mor sagde tillykke mor og far, og min far fnøs rigtig højlyt ..
det gør så forfærdeligt ondt, for da vi tog hjem til min mands familie, sagde hans far bare kæmpe stort tillykke, krammede os og det hele..
nu kan jeg ikke engang være glad for at jeg er gravid mere, for mine forældres reaktion har bare ødelagt det hele.. og jeg er så frygtelig ked af det hele
vi har styr på økonomien, vi har det fantastisk sammen, det er en fælles beslutning, vi er begge 22 og føler os klar til nr. 2 når det nu er der.. det hele er bare på plads !
nu ved jeg bare slet ikke hvad jeg skal gøre, jeg har sendt min mor en sms med hvor ked af det jeg blev, og hun sender bare tilbage at hun er ked af at de har skuffet os, og at min far bare lige skal vende sig til tanken.. men come on ! kunne forstå det hvis vi ikke kunne finde ud af det med den ældste, hvis vi var i økonomiske problemer, hvis vi ikke havde det godt med hinanden osv. men det hele køre bare rigtig godt !!
hvad skal jeg gøre, ?? skal jeg lægge dem på is lidt ? det er meningen de skal passe den bette her på lørdag, men kan ikke helt finde ud af om de fortjener det ! efter den opførsel når vi glad kommer og fortæller at de skal have et barnebarn mere .. !
hjælp mig med nogen gode råd eller sådan noget, for ved slet ikek hvad jeg skal gøre !
hilsen den ulykkelige ... 

Min mor sagde første gang om vi nu var sikre på at vi skulle gennemføre. Hun faldt på plads og glædede sig efter et stykke tid. Mon ikke også at din far gør det?