Jeg er 30+2 i dag hvilket er så dejligt at vide at nå så langt, og ikke så længe til fødslen
Jeg synes jeg har mærket mindre spark siden igår, altså sådan nogle kraftige spark/puff som jeg plejer at mærke.. Jeg mærkede min bamsebjørn igår forholdsvis mindre end jeg plejer, han gav nogle puff men ikke så kraftige som de plejede, og når jeg trykkede på maven eller skubbede lidt til den, så gav han ingen puff igen, han ville simpelthen ikke lege med mor
Her idag har jeg sådan lidt ondt i maven, det strækker engang imellem nede ved hoftet og lidt ved navlen, er det normalt? og han bevæger sig ikke som han plejede i uge 28-29 er det normalt?
Jeg har været i fødegangen 2 gange før det her, fordi han bevægede sig ikke, men da jeg var der inde viste det sig at han bevæger sig meget, men jeg vil hellere ikke virke som en bekymret mor hele tiden, ved at tag til hvidovre og være der 3 timer hver eneste gang, derfor spørg jeg om andre har oplevet at barnets aktivitet er blevet mindre end normalt? og om barnet stadig kan vende og dreje sig når man er 30+ ?
Anmeld