Av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2012

MaleneJensen

Hej

Jeg er Blevet gravid igen og er 4 +6 henne men igår på arbejdet fik jeg kæmpe smerter i min mave og så ned mod underlivet af..

Jeg oplevede det samme da jeg var gravid med min datter men der blev jeg scannet og der var der ingenting galt.. Var så ved lægen igår og hun sagde der ik var tegn på nogle abort eller noget men jeg havde noget betændelse i urinen meen det har jeg haft før og syntes ikke det gjorde så ondt..

Er der andre herinde der har været ude for det??

Mvh Malene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

AnthonsMor

Jeg har haft nogle rimelig kraftige ligamentsmerter, som bare er kommet og gået.. Og har selvfølgelig ringet til lægen og spurgt ad, og de har sagt, at det er helt normalt, OGSÅ tidligt i graviditeten, det kommer an på hvordan man er sat sammen

Nogle mærker mere til det end andre

Men jeg håber da for dig, at der intet er galt, og tillykke med spiren

Anmeld

8. august 2012

th

MaleneJensen skriver:

Hej

Jeg er Blevet gravid igen og er 4 +6 henne men igår på arbejdet fik jeg kæmpe smerter i min mave og så ned mod underlivet af..

Jeg oplevede det samme da jeg var gravid med min datter men der blev jeg scannet og der var der ingenting galt.. Var så ved lægen igår og hun sagde der ik var tegn på nogle abort eller noget men jeg havde noget betændelse i urinen meen det har jeg haft før og syntes ikke det gjorde så ondt..

Mvh Malene...

jep det har jeg prøvet, så voldsomt, at jeg slet ikke kunne gå/stå, fik en akut tid ved min læge, som sendte mig videre til scanning var 11 uger henne. det var en lille custe(staves) der sad lidt i vejen for lille manden. jeg havde ondt af flere omgange indtil han var født.

håber din lille har det godt, og at du ikke får ondt igen.

Anmeld

8. august 2012

Camillos

MaleneJensen skriver:

Hej

Mvh Malene...

Ja blærebetændelse kan gøre så ondt at man ligger og vrider sig... så det skulle gerne hjælpe at du kommer i behandling for det..

Anmeld

8. august 2012

MaleneJensen

Har snakket med fødegangen nu og de sagde den bette måske var ved af sætte sig fast og livmoderen var ved af gøre plads og det kunne sagtens gøre ondt, så når der ingen blødninger var var alt i orden jeg skulle bare slappe af... Så godt min lille skid er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.