Muligvis underlivs svamp! Argh det klør..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er på vej til læge lige om snart og skal CYKLE DERNED... stakkels  underliv! av av av... håber lægen har et mirakelmmiddel.. føler mig hævet rød øm og kløende hele tiden både udenpå og inden i.. 

Nu skal jeg lige til en gu først  hader det.... puha... det er nok derfor jeg har trukket det i langdrag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Flowers

Anonym skriver:

Jeg er på vej til læge lige om snart og skal CYKLE DERNED... stakkels  underliv! av av av... håber lægen har et mirakelmmiddel.. føler mig hævet rød øm og kløende hele tiden både udenpå og inden i.. 

Nu skal jeg lige til en gu først  hader det.... puha... det er nok derfor jeg har trukket det i langdrag. 

Åh jeg har haft svamp, og yep, der findes et mirakelmiddel Kan ikke huske hva lægen gav mig i den tid... men anden gang jeg fik det, tog jeg selv i matas og købte det der Canesten creme, begge midler var fantastiske <3 symptomerne var mindsket i løbet af et døgn!

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

Åh jeg har haft svamp, og yep, der findes et mirakelmiddel Kan ikke huske hva lægen gav mig i den tid... men anden gang jeg fik det, tog jeg selv i matas og købte det der Canesten creme, begge midler var fantastiske <3 symptomerne var mindsket i løbet af et døgn!

Jeg fik canesten .. nu håber jeg det hjælper mig , forsatan hvor det kløør! fik penicillin for 1½ uge siden imord blærebetændelse stoppede med den i søndags. lægen mente det var antibiotikaen der har givet mig svamp... Argh.. nå sådan er det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.