Hej
Har brug for at høre jeres mening da jeg virkelig er i tvivl!
Sagen er: Jeg har to børn på 4 og 7 med min eks. Jeg er på snart 4. år i nyt forhold og vi har det super lækkert sammen.

Børnene elsker min kæreste og han siger at han ikk ser dem som værende mine børn - men vores
Vi har forsøgt igennem de sidste par år, sådan lidt on/off at blive gravide, var kortvarigt gravide efter ca trekvart år men aborterede hurtigt, hvilket tog modet lidt fra os for det var godt nok hårdt
Men jeg er nu skruk af h... til, selvom jeg prøver at sige til mig selv at vi bare skal nyde de to vi har.
Det vil jo blive noget helt andet hvis vi får vores egen som jo så ikk skal på weekend og ferie med sin far (ligesom de to andre); dvs når purken blir ældre blir der nogle ting og skulle forklare hvorfor og hvordan og hvorledes. Og samtidig har vi jo lidt en "luxustilværelse" idet vi jo har ca hver anden weekend "fri" til at nyde hinanden og lave en masse andre ting som ikk er så nemt til dagligt.
Kæresten ved ikk med garanti (mere) om han virkelig "orker" det børneræs forfra
(han har faktisk været med næsten fra start, da vi mødte hinanden da junior var 1 mdr gammel), men jeg VED han vil være en super far, at han vil elske den følelse af at "det her har jeg skabt" osv...frygter på ingen måde han vil lave forskelsbehandling af mine og en evt lille...
Men går med den følelse af at skal vi have en sammen skal det være nu her...tiden går, jeg/vi blir ældre for hver dag, de store unger blir oss større og derved vil springet blive større mellem den lille og mellemste. Desuden, skal vi igennem "børneræset " en gang mere vil jeg gerne "have det overstået"
Er virkelig "torn in two"...ved jo vi vil elske en lille ny som vi elsker de andre, men vores liv vil også blive et noget andet, da vi jo så blir "fuldtidsforældre 100%)...forstå mig ret; elsker ungerne, men til tider smutter mange ting jo lidt hurtigere uden børn osv 
Har hørt dette og "frygter" det passer så godt...
"Du vil altid elske det "ekstra"/hovsa barn der kommer og aldrig fortryde det kom, men du kan risikere at fortryde hvis du vælger fra...