Kære alle
Jeg har bare lige brug for lidt kyndig ekspertise i forbindelse med tegn på snarlig fødsel. Jeg er i uge 37 og har i dag oplevet sådan nogle stikkende smerter ned i benene i begge sider. Jeg fik at vide af en bekendt den anden dag, at det ser ud som om min mave er sunket, så jeg satser på, at lillemanden har gjort sig parat til at komme ud til os 
Siden i eftermiddags har der været enormt heftig og næsten uafbrudt aktivitet i min mave - det er helt vildt som han rumsterer derinde. Han har hele tiden været meget aktiv, og jeg har siden uge 22 mærket han mange gange dagligt, men i dag har han altså sat rekord.
Mit spørgsmål er egentlig, om der er andre, der har oplevet de der smerter ned i benene, og om de eventuelt kan have noget at gøre med ,at fødslen er på vej? Det skal lige siges, at jeg slet ikke har haft smerter før. Har kunnet/kan mærke mine plukveer, men de er smertefri, så det her er helt nyt. Det kan heller ikke rigtig være veer, for jeg har ikke mærket dem i nogle timer nu, og da de var der, var der kun ca et minut imellem, og i så fald ville jeg jo nok have født nu, hvis det var veer 
Håber nogen kan komme med lidt erfaringer. Ved jo godt, at jeg som førstegangsfødende skal regne med, at der går noget tid endnu, men man er jo efterhånden ved at være ret spændt 
til jer alle
Anmeld