Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2012

blomst84

Så er jeg blevet scannet i dag  En fin lille baby lå og boksede rundt, vildt den allerede kan bevæge sig  Jeg er 9+6 alt så bare fint ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Palaja

Ihhh hvor fint  Ja, det er noget underligt noget at der ligger en lille en derinde og klår kolbøtter 

Anmeld

8. august 2012

Sahara82

Ej hvor spændende Uhh glæder mig til nf om to uger. Selvom vi har fået en ts hvor alt var fint og baby var sød, så kan jeg ofte blive i tvivl om den overhovedet er der. Men tror det er en ret normal tanke!

Anmeld

8. august 2012

cici

Ja det er så syrealistisk, og fantastisk at opleve! Var til scanning da jeg var 7+1, det var så stort ? jeg glæder mig til at se baby igen til nf d. 4sep. Der er bare så lang tid til! Jeg er stadigvæk bange for, at noget går galt.. Det er svært for mig ikke at være bekymret!!

Anmeld

9. august 2012

sweet

blomst84 skriver:

Så er jeg blevet scannet i dag  En fin lille baby lå og boksede rundt, vildt den allerede kan bevæge sig  Jeg er 9+6 alt så bare fint ud 

sådan

Anmeld

10. august 2012

Sahara82

Cici: jeg bliver også vildt bekymret nogle gange, men det er for mig nok mest fordi jeg synes det er så surealistisk. Men er sikker på at alt er som det skal være.

Anmeld

10. august 2012

cici

smsh skriver:

Cici: jeg bliver også vildt bekymret nogle gange, men det er for mig nok mest fordi jeg synes det er så surealistisk. Men er sikker på at alt er som det skal være.

Ja jeg har heller ikke grund til at tro andet end at alt er godt.. Jeg har ikke haft nogle problemer og er i dag 9+5. Jeg har det på samme måde som dig, det er meget surrealistisk og når det er første barn er det svært, at forholde sig til de symptomer der er og ikke er

Anmeld

10. august 2012

Sahara82

cici skriver:

Ja jeg har heller ikke grund til at tro andet end at alt er godt.. Jeg har ikke haft nogle problemer og er i dag 9+5. Jeg har det på samme måde som dig, det er meget surrealistisk og når det er første barn er det svært, at forholde sig til de symptomer der er og ikke er

Du har fulstændig ret. Ved ikke om det er anderledes ved det andet barn, men har jo aldrig prøvet det før, og man må sige det er noget af en oplevelse. Har her på det seneste godt kunne mærke at alt for alvor begynder at vokse. Livmoderen vokser helt vildt, så det fylder og spænder, og når man aldrig har prøvet det før kan man godt blive lidt bekymret for hvad det er der sker. Men kan også mærke at der er noget i maven der gerne vil have lidt mere plads end normalt. Kan læse mig til at det er helt normalt, men alligevel!

Anmeld

29. august 2012

PeruBaby

blomst84 skriver:

Tillykke med den fine scanning  - der er ikke noget bedre end at se at den lille spire har det godt

Anmeld

29. august 2012

Sahara82

blomst84 skriver:

Ej hvor fedt alt var godt Stort tillykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.