Hævet for neden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er meget hævet for neden... er det normalt? Jeg har 5 uger til termin men har haft det sådan over mange uger. Når jeg sætter mig på toilettet føles det som om baby er ved at ryge ud og det hele strammer. Hvis jeg mærker efter dernede er jeg helt hævet/opsvulmet. Andre der har det lige sådan? Mindes ikke jeg har været så hævet i min første graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Bellas Mor

Når du siger "for neden", hvor mener du så helt præcist?

Jeg har i næsten hele graviditeten, haft hævet skamlæber. Især efter sex. Ligesom om det hele var/er spændt ud.

Det er meget normalt - talte med min JM om det. Det går væk når du har født  Så ingen grund til bekymring!

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Skamlæberne både ydre og indre... + mellemkødet! Kiggede med et spejl igår og det hele er blåviolet i farven ... ser ikke så rart ud!

Anmeld

8. august 2012

Mom2

Anonym skriver:

Skamlæberne både ydre og indre... + mellemkødet! Kiggede med et spejl igår og det hele er blåviolet i farven ... ser ikke så rart ud!

Er noget med blodstrømining og sådan, kan ikke huske det sådan helt præcist, men det er helt normalt..
Det er også derfor nogle gravide kvinder siger, at det bedste sex de har fået, var mens de var gravide

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Er noget med blodstrømining og sådan, kan ikke huske det sådan helt præcist, men det er helt normalt..
Det er også derfor nogle gravide kvinder siger, at det bedste sex de har fået, var mens de var gravide

ok. ja jeg sys bare ik lige sex er et hit fortiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.