520ml mellemprofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Ja det skal jo planlægges

præsis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Cosmo&Maia

Anonym skriver:

Ja de er noget pænere tog du så deres tilbud de havde med halv pris? Jeg skal på citadell klinikken i Malmø, operationen foregår dog i landskrona

Tilbud med halv pris? Det har jeg ikk hørt om ? 

Nåeh okay, er det billigere end herhjemme ?  

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Cosmo&Maia skriver:

Tilbud med halv pris? Det har jeg ikk hørt om ? 

Nåeh okay, er det billigere end herhjemme ?  

De have vidst et tilbud sidste år med halv pris, det var i medierne fordi der var MANGE der røg på tilbuddet
Nej det er bestemt ikke billigere, tværtimod vil jeg næsten sige. Men deres ekspertise virker helt i top, og det er det vigtigste for mig

Anmeld

7. august 2012

Cosmo&Maia

Anonym skriver:

De have vidst et tilbud sidste år med halv pris, det var i medierne fordi der var MANGE der røg på tilbuddet
Nej det er bestemt ikke billigere, tværtimod vil jeg næsten sige. Men deres ekspertise virker helt i top, og det er det vigtigste for mig

Jeg ved de tilbød halv pris til "kendte", altså deltagere fra paradise hotel, singleliv, de unde mødre osv.. 

Jamen det vigtigste er os at man føler sig tryg ved personalet og at de ved hvad de lave. Når man alligevel taler om så mange penge, så heller være på den sikre side  

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Cosmo&Maia skriver:

Jeg ved de tilbød halv pris til "kendte", altså deltagere fra paradise hotel, singleliv, de unde mødre osv.. 

Jamen det vigtigste er os at man føler sig tryg ved personalet og at de ved hvad de lave. Når man alligevel taler om så mange penge, så heller være på den sikre side  

helt sikkert, kunne aldrig drømme om at snuppe et sted hvor det eneste der kommer på tale er den gode pris der er jo alligevel en del risici forbundet med den ret så store beslutning, det er

Anmeld

7. august 2012

Maise86

Må man spørge hvad det koster der hvor du skal have det lavet?

Anmeld

7. august 2012

Cosmo&Maia

Anonym skriver:

helt sikkert, kunne aldrig drømme om at snuppe et sted hvor det eneste der kommer på tale er den gode pris der er jo alligevel en del risici forbundet med den ret så store beslutning, det er

Li præcis, det er vigtigt at tænke sig om  

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Må man spørge hvad det koster der hvor du skal have det lavet?

Ja da 42.000 sek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.