Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
da jeg hentede min søn fra dp i dag fortalte dpmor at han var faldet og havde slået øret men kun græd lidt over det. jeg tjekkede så øret og så lynhurtigt at det var fyldt med mørkebrunt snask/ørevoks agtigt. men jeg rensede ører på ham i går og det var kun i det øre som han havde slået. han har dræn i begge ører. hvad kan det være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan desværre ikke hjælpe dig med hvad det er , men jeg ville da holde øje hvis jeg var dig . Så hvis der kommer mere eller han begynder at ha problemer med at sove , ville jeg da få det tjekket ved lægen ..
Man kunne håbe det var fordi han havde noget snask sættende fast som så løsnede sig idet han slog sig...
Men jeg ville nu ringe til vagtlægen... For hvis man bløder fra øret er det ikke ufarligt!
Ka det være at han har slået drænet løste, så det er faldet ud?? Vh stine
det kan være trommehinden der er sprunget lugter det det smask ?
tak for jeres indlæg. snakkede med lægen med det samme og han vilke se ham igår og det var heldigvis bare ørevoks der havde slået sig løs i faldet nen var ikke i tvivl om det var blod for det lignede det slet ikke men troede bare ikke ørevoks kunne slåes løs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128