blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Gravid2012

Jeg var paa toilet omkring 3 timer siden og der var et par draaber blod paa papiret da jeg toerte mig.... (tissede kun) og nu da jeg var paa toilet igen var der mere blod paa papiret (tissede kun) ...

Men kan ikke rigtig se om det kommer fra tissek***** eller lidt mere bagfra.... (men igen, jeg tissede jo kun)

Det er kun foerste gang naar jeg toerer mig... anden gang er der ikke mere blod....

hvad skal jeg goer? hvad kan det vaere? er 7 maaned henne!

er lidt flov ved at ringe til laegen, for taenk hvis det er bagfra....saa er det lidt pinlig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Misser1989

Det kunne muligvis være blærebetændelse? Tisser du mere end du plejer? Har en veninde, som begyndte at bløde og kom på FG, og det var blærebetændelse. Det er noget med at det ikke gøre ondt at tisse, når man har blærebetændelse som gravid.

Anmeld

7. august 2012

Gravid2012

Misser1989 skriver:

Det kunne muligvis være blærebetændelse? Tisser du mere end du plejer? Har en veninde, som begyndte at bløde og kom på FG, og det var blærebetændelse. Det er noget med at det ikke gøre ondt at tisse, når man har blærebetændelse som gravid.

ja tisser mere, men troede bare det var normalt som gravid...

hvilket andre tegn kan der vaere?

hvordan finder de ud af om det er det?

Anmeld

7. august 2012

Rikke S

Jeg tissede også lidt blod, da jeg var halvvejs (jeg havde nyrebækkenbetændelse). Synes du skal ringe til vagtlægen, så du kan få undersøgt din urin for evt. bakterier og komme i behandling.

Ellers er der 2 andre muligheder: pletblødning (men så burde du have blødt før, og ikke kun ved toiletbesøg) eller SA..

Håber det bare er en urinvejsinfektion

Anmeld

7. august 2012

Gravid2012

Rikke S skriver:

Jeg tissede også lidt blod, da jeg var halvvejs (jeg havde nyrebækkenbetændelse). Synes du skal ringe til vagtlægen, så du kan få undersøgt din urin for evt. bakterier og komme i behandling.

Ellers er der 2 andre muligheder: pletblødning (men så burde du have blødt før, og ikke kun ved toiletbesøg) eller SA..

Håber det bare er en urinvejsinfektion

okay har ogsaa aftalt med mig selv, at hvis jeg bloeder igen ved naeste toiletbesoeg, saa ringer jeg.... for det ikke er noget serioest...

tak for dit svar

Anmeld

7. august 2012

Rikke S

Så længe det kun er nogle dråber, kan det forresten også bare være en rift oppe i din skede. Du skal huske at dit blod pumper på højtryk og dine slimhinder er ekstra sarte i denne tid. Men jeg ville under alle omstændigheder lige give et kald til vagtlæge eller FG, hvis der, som du selv skriver, stadig kommer lidt blod med ud næste gang.

Anmeld

7. august 2012

Gravid2012

Rikke S skriver:

Så længe det kun er nogle dråber, kan det forresten også bare være en rift oppe i din skede. Du skal huske at dit blod pumper på højtryk og dine slimhinder er ekstra sarte i denne tid. Men jeg ville under alle omstændigheder lige give et kald til vagtlæge eller FG, hvis der, som du selv skriver, stadig kommer lidt blod med ud næste gang.

okay .. ja "haaber" ogsaa det kan vaere en rift.....

jeg opdatere hvis jeg finder ud af noget...

tusind tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.