Den slimprop der ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2012

BabyHL

Hej piger,

Håber I kan hjælpe mig lidt af med min forvirring omkring den slimprop der - undskylder på forhånd de lidt underlige detaljer 

Igår og idag har jeg dårligt kunne "tørre mig tør" efter toiletbesøg for noget gennemsigtigt slim, og idag røg der en klat med ud, på størrelse med det yderste led på tommelfingeren. 

Jeg har haft ret meget udflåd her i graviditeten, og derfor er jeg i tvivl om, om det er dét, som bare går lidt amok her til allersidst, eller om det rent faktisk er slimproppen der er gået (hvilket jeg selvfølgelig håber på! )

Jeg er 39+4 idag, så det er selvfølgelig også ved at være tid. 

Har googlet internettet tyndt, og nogle steder står der, at der gerne skulle være lidt blod eller noget i slimproppen, og andre steder står der, at det behøver der ikke nødvendigvis være. 

Nogle der kan hjælpe ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Kay

slimproppen kan se meget forskellige ud... lige fra gennemsigtigt, til at havde gul eller orange skær eller hvid... der kan være blod med...

den kan være "flydende" komme i en klat eller i en lang "tråd"

den kan komme timer, dage eller uger inden man føder...

min gik i uge 34+ og har ikfødt endnu...

der er flere forskellige holdninger om hvor vidt det er en god ide fx. at gå i svømmehallen på grund af infiktions risiko...

håber det kunne hjælp lidt

Anmeld

7. august 2012

BabyHL

Kay skriver:

slimproppen kan se meget forskellige ud... lige fra gennemsigtigt, til at havde gul eller orange skær eller hvid... der kan være blod med...

den kan være "flydende" komme i en klat eller i en lang "tråd"

den kan komme timer, dage eller uger inden man føder...

min gik i uge 34+ og har ikfødt endnu...

der er flere forskellige holdninger om hvor vidt det er en god ide fx. at gå i svømmehallen på grund af infiktions risiko...

håber det kunne hjælp lidt

Det blev jeg ihvertfald lidt klogere af  . Jeg synes bare at alle andre virker meget sikre på at nu er deres slimprop gået, hvorimod jeg jo altså er lidt i tvivl 

Var du stensikker på det var slimproppen med dig? 

Anmeld

7. august 2012

Krussedulle

BabyHL skriver:

Hej piger,

Håber I kan hjælpe mig lidt af med min forvirring omkring den slimprop der - undskylder på forhånd de lidt underlige detaljer 

Igår og idag har jeg dårligt kunne "tørre mig tør" efter toiletbesøg for noget gennemsigtigt slim, og idag røg der en klat med ud, på størrelse med det yderste led på tommelfingeren. 

Jeg har haft ret meget udflåd her i graviditeten, og derfor er jeg i tvivl om, om det er dét, som bare går lidt amok her til allersidst, eller om det rent faktisk er slimproppen der er gået (hvilket jeg selvfølgelig håber på! )

Jeg er 39+4 idag, så det er selvfølgelig også ved at være tid. 

Har googlet internettet tyndt, og nogle steder står der, at der gerne skulle være lidt blod eller noget i slimproppen, og andre steder står der, at det behøver der ikke nødvendigvis være. 

Nogle der kan hjælpe ? 

Min var lidt som tapetklister

Og så var den gennemsigtig med et meget lyst gult skær (uhm lækre detaljer )

Jeg var ikke i tvivl, den var meget sejere end almindelig udflåd

Jeg fødte dagen efter den gik (den gik over to dage)

Anmeld

7. august 2012

Kay

BabyHL skriver:

Det blev jeg ihvertfald lidt klogere af  . Jeg synes bare at alle andre virker meget sikre på at nu er deres slimprop gået, hvorimod jeg jo altså er lidt i tvivl 

Var du stensikker på det var slimproppen med dig? 

nej... men det var jm da jeg beskrev den... og havde googlet billeder der gjorde det lidt lettere....

detlydder nu meget som slimproppen det du beskriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.